שלישי בספורט2: ארטטה פוגש שוב את גווארדיולה ב'נוק-אאוט'

מיקל ארטטה, פפ גווארדיולה | Alex Broadway/Getty Images

התותחנים רוצים לעצור את הקריסה עם ולעלות לחצי גמר גביע הליגה. מאמן ארסנל: "רוצים לצאת מהמשחק הזה לדרך חדשה". אובמיאנג ייעדר, ז'סוס צפוי לחזור מנגד. בנוסף, ברטנפורד מליגת המשנה מחפשת סנסציה נוספת

(גודל טקסט)

לצד משחקי חג המולד בפרמיירליג, מחר (שלישי) יחזור גביע הליגה עם שני משחקים ראשונים משלב רבע הגמר של המפעל. במוקד, ארסנל ומנצ'סטר סיטי ייפגשו לקרב מסקרן (21:55, שידור ישיר בספורט2). בנוסף, ברנטפורד מהצ'מפיונשיפ תארח בביתה את ניוקאסל (19:25 שידור ישיר בספורט2).

ארסנל – מנצ'סטר סיטי

חמישה חודשים חלפו מאז שארסנל ומיקל ארטטה פגשו את מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה בחצי גמר הגביע האנגלי, במשחק בו התותחנים השיגו 0:2 אדיר עבורם והמשיכו לזכייה בתואר. בנוסף, המשחק הזה היה גם זינוק משמעותי בקריירת האימון הקצרה של ארטטה, אשר ניצח את מורו, לאחר שכזכור הוא היה עוזרו של פפ לפני המעבר לקדמת הבמה באצטדיון האמירויות.

מאז עברו הרבה מאוד מים עבור בנהר התמזה בלונדון, ובשבועות האחרונים ארסנל וארטטה נמצאים בקריסה גדולה בליגה עם שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה, כשהמרחק בינם לבין הקו האדום הוא ארבע נקודות בלבד. המשחק מחר בהחלט יכול להיות נקודת מפנה עבור האדומים, ועל כך גם הסכים ארטטה: "אנחנו רוצים שהמשחק הזה ייקח אותנו לדרך חדשה. זה תואר שאנחנו רוצים לנסות לזכות בה. היו לנו שתי יריבות קשות בעבר כמו לסטר וליברפול, והצלחנו לנצח את שתיהן. עכשיו אנחנו משחקים בבית שלנו ואנחנו מחכים למשחק מהסוג הזה"

המורה מול התלמיד. נפגשים פעם נוספת | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

לצערם של אוהדי ארסנל, מי שייעדר מהמשחק הוא הסקורר הבכיר של הקבוצה פייר-אמריק אובמיאנג בשל פציעה. מי שעוד לא צפויים להיות בסגל הם מסוט אוזיל ותומאס פארטיי. מן העבר השני, סיטי מגיעה להתמודדות אחרי שהשיגה ניצחון חשוב על 0:1 סאות'המפטון במחזור האחרון בליגה, אך היכולת של הקבוצה של התרוממה במרבית דקות המשחק. החדשות הטובות עבור המנג'ר היא חזרתו של גבריאל ז'סוס הברזילאי, שעתיד לחזור לחוד במקומו של ראחים סטרלינג, שישוב לעמדה באגף השמאלי.

ברנטפורד – ניוקאסל

ברנטפורד הצנועה רוצה לצאת פעם נוספת גדולה. אחרי שהדיחה כבר את סאות'המפטון, ווסט ברומיץ' ופולהאם בשלבים המוקדמים של המפעל, הקבוצה מלונדון רוצה להדיח קבוצת פרמיירליג נוספת בדרך לחצי הגמר. מנגד, הקבוצה של סטיב ברוס טרם פגשה יריבה בכירה בגביע הליגה העונה, כולל ניצחון 0:7 על מורקאמב בתחילת ספטמבר, ונראה שהמשחק מחר יהיה מעין מבחן עבורה. השוער מרטין דוברבקה ייעדר מהמשחק, כמו גם אלן סיינט-מקסימין ופביאן שאר.

שחקני ברנטפורד. בדרך לסנסציה נוספת? | Carl Recine – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי