דיווח: ליברפול רוצה למכור את סלאח. חברו לנבחרת: "הוא לא שמח"

סערה בממלכה. מוחמד אבוטריקה, ששיחק בעבר בנבחרת מצרים חשף בראיון: "הוא התעצבן כשלא קיבל את סרט הקפטן נגד מידטיילנד". קראוץ': "אל תשלו את עצמכם שאין תחרות בינו לבין מאנה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

האם אלופת אנגליה מתכוננת לרעידת אדמה? כלי התקשורת בממלכה הבריטית מדווחים היום (שני), על כך שהכוכב המצרי האדיר של ליברפול, שכבר כבש 13 שערים ב-13 הופעות העונה בפרמיירליג, לא מאושר באנפילד, וקבוצתו מעוניינת למכור אותו מסיבות כלכליות.

מוחמד אבוטריקה, שחקן נבחרת מצרים בעבר ומי שנחשב למקורב של כוכב ה'מייטירדס', הטיל פצצה בראיון ל-BEIN SPORTS: "דיברתי עם סלאח על המצב שלו בליברפול. הוא לא מאושר, אבל זה לעולם לא ישפיע על היכולת שלו במגרש".

אבוטריקה הרחיב: "אני יודע שסלאח לא שמח בליברפול. הוא סיפר לי למה הוא לא מאושר אבל אלה סודות שלי ושלו ואני לא יכול לחשוף אותם בציבור. אחת הסיבות שגרמה לו להתעצבן – כשלא קיבל את סרט הקפטן נגד מיידיטלנד".

כזכור, המצרי היה מיועד לקבל את סרט הקפטן בהיעדרם של מילנר והנדרסון, אך מי שקיבל את הכבוד במקומו היה טרנט אלכסנדר ארנולד בן ה-22. את הניצחון ההיסטורי, 0:7 על קריסטל פאלאס, המצרי פתח על הספסל אך עלה לוהט וכבש צמד נפלא. לאחר המשחק, קלופ הסביר שספסל אותו כדי לתת לו מנוחה.

עוד אמר חברו של סלאח: "אם הוא היה משחק בברצלונה או ריאל, ומשחק באותה רמה שהציג בליברפול, הוא כבר מזמן היה זוכה בכדור הזהב. זה לגיטימי שהעיתונים בספרד כותבים עליו. לדעתי, ליברפול מעוניינת למכור אותו מסיבות כלכליות. אין לי שום השפעה על ההחלטות שלו, הוא חבר ואח בשבילי, אבל הוא חכם וחזק מספיק כדי לדעת מה טוב בשבילו".

טרנט אלכסנדר ארנולד ומוחמד סלאח נגד מיידיטלנד. המצרי לא סלח | HENNING BAGGER/Ritzau Scanpix/AFP via Getty Images

לאחר פרסום הכתבות, סלאח הגיב בתמונה מחוייכת במיוחד באינסטגרם, שעוררה עוד יותר את כלי התקשורת באנגליה, שהחלו לדון ביחסים בינו לבין מאנה, שלאחרונה עלו על שרטון. פיטר קראוץ', החלוץ האנגלי הענק שכיכב במדי ליברפול בעבר, אמר בראיון ל-'דיילי מייל': "ליברפול זכו בכל דבר אפשרי בשנתיים האחרונות ואני מצפה שהם יזכו גם העונה בפרמיירליג, אבל אל תשלו את עצמכם ותחשבו שאין תחרות בין מאנה לסלאח".

עוד אמר קראוץ': "סלאח הגיע לכאן כשחקן כנף והתפתח להיות אחד החלוצים הפוריים באירופה. הוא מכונת שערים, הוא עלה מהספסל בקריסטל פאלאס וכבש שני שערים בקלות. הוא היה פשוט נפלא. כשמאנה הוחלף, הפרצוף שלו, הוא היה נראה כועס ובצדק. כחלוץ, כשאתה מריח דם, הדבר האחרון שאתה רוצה זה שיחליפו אותך".

על מערכת היחסים בין סלאח ומאנה אמר: "האם הוא וסלאח החברים הכי טובים? אני בספק. אבל זה לא משנה. היה לי שותף להתקפה שמעולם לא חיבבתי, זה אף פעם לא הפריע לי לעשות את העבודה שלי".

יורגן קלופ, סאדיו מאנה, מוחמד סלאח
קראוץ': "סלאח ומאנה החברים הכי טובים? אני בספק" | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי