ראשון באנגליה: ליברפול רוצה לשמור על הרצף, קרב קשה לטוטנהאם

מוחמד סלאח | BO AMSTRUP/Ritzau Scanpix/AFP via Getty Images

האדומים יפגשו את ווסט ברומיץ' החלשה מהמקום הלפני אחרון וינסו להשלים ניצחון שלישי ברציפות (18:20 בספורט2). התרנגולים ינסו לנצח לראשונה אחרי שלושה מחזורים כשיפגשו את וולבס (21:05 בספורט2)

(גודל טקסט)

בזמן שבכל העולם חוגגים את חג המולד בבית עם משקה חם מול האח, באנגליה רק מגבירים את הקצב. מחזור הבוקסינג-דיי החגיגי שנפתח היום (שבת) יימשך מחר עם עוד ארבע משחקים. במוקד, ליברפול תארח את ווסט ברומיץ' (החל מ-18:20, שידור ישיר בספורט2), וטוטנהאם תסגור את היום עם משחק לוהט מול וולבס (החל מ-21:05, שידור ישיר בספורט2).

ליברפול – ווסט ברומיץ' (החל מ-18:20, שידור ישיר בספורט2)

האדומים של יורגן קלופ יגיעו למשחק מחר מהמקום הראשון בטבלה אחרי שני ניצחונות רצופים, שביעייה מהדהדת לרשת של קריסטל פאלאס ו-1:2 חשוב מאוד על טוטנהאם במשחק העונה. האלופה לא אמורה להתקשות מול אחת הקבוצות החלשות בליגה, שניצחה רק פעם אחת העונה וממוקמת במקום הלפני אחרון. מעבר לכך, הסקאוזרים יכולים להיות אופטימיים מהעובדה שניצחו את כל משחקיהם הביתיים העונה במסגרת המקומית.

מבחינה מקצועית, מלך שערי הקבוצה מוחמד סלאח אמור לשוב להרכב אחרי שלא פתח מול פאלאס. ג'יימס מילנר עשוי לחזור לסגל אחרי היעדרות בת כמעט חודש, וגם שרדאן שאקירי, שלא היה בסגל האלופה מעל חודש וחצי, יוכל למצוא את עצמו על הספסל מחר.

טיאגו אלקנטרה | Michael Regan/Getty Images

שני השחקנים יעברו מבחן כשירות וישולבו בהתאם לתוצאות. מי שבטוח לא ייכלל בסגל למחר הוא טיאגו אלקנטרה שעדיין סובל מפציעה בברכו, ומאז שהגיע מבאיירן מינכן לקח חלק רק בשני משחקים והיה על הדשא בסך הכל 135 דקות.

קלופ התייחס לקשר הרכש הספרדי ולתהליך החלמתו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "טיאגו עשה את צעדיו הראשונים לקרת חזרה לאימוני הקבוצה. הוא עדיין לא כשיר לאימון מלא אבל הוא מתקדם בכיוון הנכון. לצערנו הוא בחוץ כבר הרבה זמן אבל לא נזרז אותו לחזור כדי לא לפגוע בו".

המאמן הגרמני התייחס גם לשמועות על עזיבתו האפשרית של הכוכב המצרי, מוחמד סלאח כשאמר: "אנו מעולם לא מדברים על עסקאות, למה שנתחיל עכשיו? הוא בכושר טוב ומרגיש נפלא, צוחק הרבה באימונים. לא קורה כלום בעניינו" (ראו ידיעה נפרדת).

יורגן קלופ | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

מנגד, ווסט ברומיץ' מגיעה לאחר שהפסידה במחזור האחרון לאסטון וילה, במשחקו הראשון של סאם אלרדייס על הקווים בקבוצתו החדשה. כזכור, "ביג סאם" שב לפרמיירליג לאחר שסלאבן ביליץ' פוטר מברומיץ' בעקבות פתיחת עונה רעה ורצף הפסדים.

וולבס – טוטנהאם (החל מ-21:05, שידור ישיר בספורט2)

התרנגולים שהעפילו לחצי גמר גביע הליגה באמצע השבוע עם ניצחון על סטוק סיטי מהליגה השנייה, יגיעו למשחק מחר אחרי שהשיגו רק נקודה אחת בשלושת משחקיהם האחרונים בליגה, וצנחו מהמקום הראשון לשישי בתוך שבועיים.

הקבוצה הלונדונית מאוד רוצה לצאת מהמשברון שנקלעה אליו, ותנסה להימנע מהפסד שלישי ברציפות בליגה, דבר שלא קרה מאז נובמבר 2012. טנגי אנדומבלה, שלא היה בסגל מול סטוק, כשיר וצפוי לשוב להרכב של ז'וזה מוריניו. מי שייעדר מהמשחק מחר הוא ג'ובאני לו צ'לסו, שסובל מפציעה בשריר הירך.

שחקן הכנף ההולנדי, סטיבן ברחווין סיפק הצהרה מעניינת לגבי הכוונות של טוטנהאם במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "בעונה שעברה סיימנו במקום השישי בגלל שסבלנו מפציעות והלך לנו קשה, עכשיו אנחנו במירוץ וכולם יודעים שנוכל להשיג משהו בעונה הזאת. יש לנו מאמן גדול שזכה בהרבה תארים ועכשיו אנחנו גם רוצים לזכות בכמה גביעים".

סטיבן ברחווין
"עכשיו אנחנו גם רוצים לזכות בכמה גביעים" | Justin Setterfield/Getty Images

משחקים נוספים

לידס – ברנלי (13:50, ישיר בספורט2)
ווסטהאם – ברייטון (16:05, ישיר בספורט2)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי