קלופ התייחס לאפשרות שסלאח יעזוב את ליברפול

המנג'ר הגרמני לא מתרגש מהדיווחים בתקשורת: "אנו מעולם לא מדברים על עסקאות, למה שנתחיל עכשיו? הוא בכושר טוב ומרגיש נפלא, צוחק הרבה באימונים. לא קורה כלום בפנים". וגם: הבצורת של מאנה ועדכון לגבי טיאגו

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

מוחמד סלאח הוא אגדה באנפילד. שחקן ההתקפה המצרי כבש 110 שערים ב-173 הופעות במדי ליברפול והוביל אותה לזכייה באליפות היסטורית מזה ל-30 שנה, לקח איתה את ליגת האלופות ועוד תארים קטנים יותר. לאחרונה התעוררו ספקולציות על אפשרות שיעזוב כשהשאיר פתח להצטרפותו לריאל מדריד וברצלונה בראיון ל"אס" הספרדי ומעבר לכך מוחמד אבוטריקה ששיחק בעבר במצרים רמז שבן מולדתו עצוב. בכלי התקשורת החלו ספקולציות על כך שהאנגלים עשויים למכור את המצרי. מי שנדרש לסוגיה הוא יורגן קלופ מאמנו.

הגרמני ביטל את השמועות ואמר: "אנחנו מעולם לא מדברים על עיסקאות, אז למה שנתחיל עכשיו?. מו (סלאח) במצב רוח טוב מאוד, הוא בכושר ממש טוב וזה הדבר החשוב ביותר. אני רואה אותו צוחק הרבה באימונים, הוא נהנה ממה שקורה. כל מה שנכתב זה טוב עבור התקשורת אבל אין לנו שום ספקות, לא קורה כלום בפנים – בתוך הקבוצה".

עוד אמר קלופ: "אני חושב שכל מיני דברים התחילו משום שלא פתח בהרכב במשחק האחרון. הוא עלה מהספסל וכבש פעמיים (בניצחון החוץ האדיר 0:7 על קריסטל פאלאס). בעונה הראשונה שלו בקבוצה הוא גם פתח על הספסל במשחק אחד נגד סטוק סיטי והבקיע. כל השחקנים שלנו בכושר טוב ולכן יש לנו את מספר הנקודות שיש לנו. עלינו להמשיך, החלק הקשה של העונה עוד לפנינו. תקופת חג המולד תמיד קשה ועלינו לוודא שנעבור את זה".

מוחמד סלאח | Gaston Szermann/DeFodi Images via Getty Images

בניגוד לסלאח שכבש 13 שערי ליגה העונה ב-13 מחזורים והרשית חמש פעמים בארבעת משחקיו האחרונים, מי שסובל מבצורת הוא סאדיו מאנה שכבש פעם אחת בשבעת משחקי הפרמיירליג האחרונים. קלופ רגוע: "האמת, הייתי מפסיד הכל אם היה עליי להמר כמה הבקיע מאנה בעשרת המשחקים האחרונים. יש לנו את אחד השחקנים הטובים בעולם, והוא לא הבקיע זמן מה – אבל למי אכפת? הוא שיחק בצורה יוצאת דופן, קשה להגן לפניו".

למנג'ר ישנה דוגמא חיה – רוברטו פירמינו כבש את שער הניצחון היקר מפז במהלך ה-1:2 על טוטנהאם בתוספת הזמן ויצא לדרך חדשה: "בובי הבקיע ומאז הוסיף שלושה-ארבעה שערים. אם סאדיו יתחיל גם כן לכבוש – אין לי שום בעיה עם מה שקרה".

מוליכת הטבלה תפתח את משחקי הכריסמס ביום ראשון כשתארח את ווסט ברומיץ' (18:30, שידור ישיר בספורט2) ובהמשך תתארח אצל ניוקאסל. מאז מחזורי הפתיחה לא הצליחה לנצח שלושה משחקי ליגה רצופים. קלופ סיפר כי טיאגו אלקנטרה עשה צעדים ראשונים לקראת חזרה לאימונים אך ייעדר מצמד המשחקים. ג'יימס מילנר צפוי להיות כשיר.

מאנה ופירמינו. הסנגלי בעקבות הברזילאי? | CLIVE ROSE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי