היסטוריה לראשפורד, סולשיאר: "פרננדס גורם לי לעיתים לתלוש שיער"

האנגלי הפך לשחקן השלישי הכי צעיר בהסיטוריה של יונייטד שמגיע ל-50 שערי ליגה כאשר רק רוני ורונאלדו מקדימים אותו. המאמן אחרי ה-2:2: "היינו צריכים לשמור על זה". על הקשר: "תמיד משפיע ויוצר מצבים"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד כבר הובילה פעמיים הערב (שבת) נגד לסטר אך סיימה רק בתיקו 2:2 והחמיצה הזדמנויות להתקרב עד כדי שתי נקודות מהמוליכה ליברפול. מעבר לכך, רצף עשרת ניצחונות החוץ הרצופים נקטע לו והשדים האדומים לא הצליחו להשוות את השיא של צ'לסי מ-2008. רצף שכן נשמר הוא רצף אי ההפסדים – 14 משחקים, זה הרצף הכי ארוך של הקבוצה מאז ינואר 2011 (16 משחקים). יונייטד כבשה פעמיים לפחות ב-11 משחקי חוץ רצופים, מה שלא קרה לה מאז מרץ 1959.

כרגיל, ברונו פרננדס היה הכוכב של יונייטד כשכבש ובישל. מאז הצטרפותו הוא היה מעורב ב-31 שערים מתוך 60 שכבשה, למעלה מ-50%. מי שרשם ציון דרך ענק הוא מרקוס ראשפורד שהגיע ל-50 שערי ליגה במועדון בגיל 23 ו-56 ימים. האנגלי הוא השחקן השלישי הכי צעיר שעושה זאת כשרק ווין רוני (22 שנים ו-157 ימים) וכריסטיאנו רונאלדו (22 שנים ו-341 ימים) הקדימו אותו. אדינסון קבאני שעלה מהספסל היה מעורב העונה כבר בחמישה שערים כמחליף – שלושה שערים ושני בישולים, לפחות שניים יותר מכל אחד אחר.

באנגליה נכתב על החלוץ האנגלי: "הוא התאושש מההחמצה בתחילת המשחק ורק פרננדס כבש יותר ממנו העונה (שישה לראשפורד), אולם הוא בטח התאכזב כשלא לקח את כדור המשחק הביתה עליו להיות קטלני יותר מול השער כדי לעזור לקבוצה לזכות בתארים גדולים כמו רוני ורונאלדו". ב-"BBC " סיכמו: "השנייה והשלישית בטבלה ביטלו בסופו של דבר זו את זו. על אף שלסטר החזיקה יותר בכדור, יונייטד הצליחה לייצר יותר מצבים". "רצף החוץ של יונייטד כמעט החזיק מעמד אבל בדקה ה-85 זה נגמר ולסטר תסיים את המחזור מעליה", נכתב ב"סקיי ספורטס", שם בחרו בפרננדס שוב כאיש המשחק "זו לא הופעה מרהיבה מצדו, אבל הוא עדיין כל כך מכריע. אי אפשר לנטרל אותו, הוא תמיד משפיע", נכתב.

סולשיאר היה מעט מאוכזב לאחר המשחק: "כשיש לך יתרון עשר דקות לסיום אתה חושב – תילחם על כל כדור ותשמור על זה – אבל זה לא קרה. חזרנו כל כך הרבה פעמים מפיגור כדי לנצח ואנחנו מכירים את התחושה מהצד השני. ידענו שיהיה קשה, היינו קרובים לנצח אבל זה לא מספיק".

על ראשפורד: "הוא תמיד תוסס, נמצא בסביבה וכובש שערים. הוא יודע שהיו לו הזדמנויות לכבוש שערים נוספים, אבל זה הכדורגל". המאמן הוסיף כי ויקטור לינדלוף שפתח כמגן ימני מחוסר ברירה – החמיר את הבעיות בגבו ונמצא בספק גדול למשחק הבא.

על פרננדס: "הוא בהחלט שחקן שמשפיע מאוד על התוצאה. הוא יוצר מצבים, מבקיע ומבשל. מה שכל שחקן בקבוצה צריך להיות אמיץ כדי לעשות.  לפעמים אני יכול לתלוש שיערות מהראש – יש אופציה קלה יותר למסור ימינה או שמאלה אבל הוא יודע מה נכון. הוא תמיד שם ותומך בחבריו לקבוצה. אתה רוצה שהוא יהיה האקס פקטור".

ברונו פרננדס, אדינסון קבאני, מרקוס ראשפורד | Carl Recine -Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי