המנצחת הגדולה: אברטון שנייה בטבלה אחרי 0:1 על שפילד

"הטופיז" רשמו ניצחון רביעי ברצף בזכות שער ניצחון מאוחר של סיגורדסון (80) בביתה של נועלת הטבלה. אסטון וילה ניצחה 0:3 חלק את קריסטל פאלאס, טראורה, האוז ואל-דאזי כבשו. סאות'המפטון סיימה ב-0:0 נגד פולהאם

(גודל טקסט)

אחרי התיקו בין מנצ'טסר יונייטד ולסטר, משחקי ה"בוקסינג-דיי" בליגה האנגלית נמשכו עם שלושה משחקים נוספים. במוקד, אברטון רשמה 0:1 מאוחר על שפילד ועלתה למקום השני בטבלה. אסטון וילה ניצחה 0:3 קריסטל פאלאס, כשמקביל סאות'המפטון סיימה בתיקו מאופס נגד פולהאם.

שפילד יונייטד – אברטון 1:0

לאחר שראתה את איבוד הנקודות של מרבית קבוצות הצמרת, אברטון יצאה המנצחת הגדולה היום. אחרי שניצחו את ארסנל במחזור האחרון, ה"טופיז" פגשו הערב את נועלת הטבלה, שפילד יונייטד, שהפסידה פעם נוספת בליגה וטרם רשמה ניצחון העונה.

זה לא היה פשוט לחניכים של קרלו אנצ'לוטי. שפילד של כריס וויילדר הצליחה לצבור נקודה אחת במחזור האחרון עם תיקו נגד ברייטון, מה שנתן לה הרבה מוטיבציה לקראת המשחק הערב. בתום מחצית מאופסת, המהלך המכריע של המשחק הגיע בדקה ה-80, כאשר התקפה קבוצתית של אברטון הובילה לשער הניצחון של גילפי סיגורדסון האיסלנדי.

מספר 10 של אברטון שלח אותה למקום השני | Alex Pantling/Getty Images

אסטון וילה – קריסטל פאלאס 0:3

חג המולד של אסטון וילה נמשך בדיוק היכן שהקבוצה עצרה לפני החג – עם ניצחון משכנע. למרות ששיחקה ב-10 שחקנים במשך מחצית שלמה, לאחר שטיירון מינגס הורחק בכרטיס אדום לקראת הירידה להפסקה, הקבוצה של דין סמית' המשיכה להציג כדורגל נהדר ותקפב ללא הפסקה.

השער הראשון במשחק הגיע כבר לאחר חמש דקות, אז ברטרנד טראורה כבש את שערו השני העונה. בדקה ה-66 קורטני האוז הכפיל את היתרון של המארחת ועשר דקות לאחר מכן הגיע המסמר השלישי בארון של קריסטל פאלאס, כאשר אנוואר אל-גאזי מצא את הרשת של ויסנטה גויאטה האומלל.

שחקני אסטון וילה חוגגים | Rui Vieira – Pool/Getty Images

פולהאם – סאות'המפטון 0:0

אין כל ספק שהחג התחיל רע מאוד עבור שחקני סאות'המפטון. אחרי הפסד מאכזב למנצ'סטר סיטי במחזור האחרון, הקדושים קיבלו הערב יריבה נוחה בדמותה של פולהאם, אך שתי פסילות שערים במהלך המחצית השנייה גרמו לקבוצה מדרום אנגליה לכאב לב גדול.

בתום מחצית מאופסת וביכולת פושרת, שיין לונג כבש בדקה ה-75 והקפיץ את שחקני הספסל של ראלף האוזנטל. לאחר בדיקת VAR, נמצא שהחלוץ היה בנבדל והשער בוטל. כעשר דקות לאחר מכן תאו וולקוט מצא את הרשת, ולמרות שחבריו חגגו שוב, הגול שוב נפסל וחלוקת נקודות במשחק נקבעה.

VAR במשחק של סאות'המפטון | Adam Davy – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי