צפו בתקציר: 0:2 למנצ'סטר סיטי על ניוקאסל

הקבוצה של פפ גווארדיולה עדיין לא דורסת כמו בעבר אך צימקה את הפער מהמוליכה ליברפול לחמש נקודות. גונדואן כבש ראשון (14) מבישול מבריק של סטרלינג, פראן טורס הכפיל בדקה ה-55

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הייתה חייבת את הניצחון הזה. סגנית האלופה גברה הערב (שבת) 0:2 על ניוקאסל וטיפסה למקום החמישי בטבלה. כעת הפער מליברפול עומד רק על חמש נקודות. למרות זאת, לא הכל ורוד. הקבוצה של פפ גווארדיולה שוב הציגה קושי גדול מול השער אין ספק שההתקפה שלה חלשה מבעבר ולראייה 21 שערים בלבד – שער וחצי למשחק. סיטי מציגה את ההתקפה העשירית(!) בטיבה.

בהעדרו של גבריאל ז'סוס שאובחן כחיובי לקורונה, פראן טורס היה זה שהוצב בחוד כאשר סרחיו אגוארו פתח רק על הספסל. בדקה ה-14 אילקאי גונדואן העלה את הקבוצה ליתרון מבישול מבריק של ראחים סטרלינג: קשר הכנף הזריז ששיגע את כל הגנת ניוקאסל ושוערה, הוציא מסירה קצרה והקשר הגרמני דחק לרשת. קווין דה בריינה דה בריינה כמעט הכפיל בדקה ה-20 אבל השוער קארל דארלו הצליח לגעת בקצות האצבעות. ב-25 הדקות הראשונות סיטי החזיקה בכדור 80% מהזמן, לא פחות, אך לא הצליחה לאיים עוד מול הצפיפות של האורחת.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Peter Powell/PA Images via Getty Images
קווין דה בריינה | Dave Thompson/PA Images via Getty Images
קווין דה בריינה מחמיץ | Peter Powell/PA Images via Getty Images
פפ גווארדיולה | Peter Powell -Pool/Getty Images

בדקה ה-35 דה בריינה היה חייב לכבוש שער שני ולהקל על פפ כשקיבל מסירה נפלאה מטורס אך החמיץ באחד על אחד כשבעט על רגליו של השוער. כעבור דקה סטרלינג קיבל כדור בצד ימין, ביצע אחד על אחד טוב אבל בעט לרשת החיצונית. בדקה ה-51 ג'ון סטונס היה יכול להבקיע אך ניסה לפרגן ופספס הזדמנות. כעבור דקה הגיע ניסיון ראשון של האורחת ואדרסון קלט בקלות את הבעיטה.

בדקה ה-55 הגיע השער לו סיטי כה חיכתה. פראן טורס כבש בקלילות אחרי שגיאה בהגנת ניוקאסל שלא הסתדרה עם כדור הרוחב של ז'ואאו קאנסלו. סיטי הרגישה בנוח וברנרדו סילבה כמעט כבש בדקה ה-59 אף מצא רק את הקורה. בדקה ה-78 סרחיו אגוארו עלה מהספסל בתקווה לשבור את הבצורת שלו אך בדקה ה-81 הוא נותר מתוסכל כשהתחבר לכדור רוחב של קאנסלו אך לא הצליח להכניע את השוער.

פראן טורס חוגג | Clive Brunskill/Getty Images

בין לבין, אדרסון שמר על היתרון הכפול כשהדף בעיטה של ג'ייקוב מרפי. כבר בעוד יומיים תצא סיטי למשחק חוץ קשה מאוד נגד אברטון מהצמרת ותרצה ליצור רצף ניצחונות. ניוקאסל שנמצאת במרכז הטבלה, תארח בביתה את האלופה ליברפול – לו"ז רצחני ללא ספק.

אגוארו. חסר מזל | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי