פפ התמוגג מהמופע של קנסלו: "האיכות שלו מדהימה"

לפני שלושת משחקי הענק מול אברטון, צ'לסי ויונייטד, הפורטוגלי נבחר לאיש המשחק ב-0:2 על ניוקאסל וזכה לשבחים ממאמנו: "היכולות הפיזיות ויכולת ההתאוששות שלו הן פשוט אדירות". ציון דרך לסטרלינג

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

רגע לפני שלושת משחקי הענק שמצפים לה (אברטון, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד), מנצ'סטר סיטי נצמדה אמש (שבת) לחבורת הצמרת כשגברה 0:2 על ניוקאסל וטיפסה למקום החמישי, ארבע נקודות פחות מהמוליכה ליברפול. החבורה של פפ גווארדיולה גילתה עליונות מוחלטת, חיברה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות והבהירה שעדיין מוקדם להספיד אותה.

אילקאיי גונדואן ופראן טורס הבקיעו את השערים לזכות סיטי, אך איש המשחק היה דווקא המגן הפורטוגלי ז'ואאו קנסלו שעשה ככל העולה על רוחו באגף ימין, הכניס פעם אחר פעם כדורי עומק מסוכנים שהביכו את הגנת ניוקאסל והיה מעורב בשני השערים של קבוצתו, שהייתה יכולה להבקיע שערים נוספים אך נתקלה בשוער האורח קארל דארלו שמנע תבוסה.

גווארדיולה נאלץ להסתדר ללא קייל ווקר וגבריאל ז'סוס שנמצאו חיוביים לקורונה, אך ניית'ן אקה שפתח בהרכב בפעם החמישית העונה הציג יכולת טובה. על הספסל המתין איימריק לפורט שלא שיחק מאז נובמבר ולצידו ישב סרחיו אגוארו, שנכנס במהלך המחצית השנייה והיה קרוב להבקיע את שערו הראשון העונה לאחר הכנה נהדרת של קנסלו, אולם דארלו התעופף ורשם הצלת ענק.

ז'ואאו קנסלו
ז'ואאו קנסלו | Matt McNulty – Manchester City /

הניצחון על ניוקאסל היה ה-12 ברציפות של סיטי נגדה באצטדיונה הביתי בפרמירליג, כשמאזן השערים באותם מפגשים עומד על 7:41. מי שרשם אמש ציון דרך מרשים הוא ראחים סטרלינג שבישל את השער לגונדואן ומעורב ישירות ב-150 שערים (96 גולים ו-54 בישולים) במדי הקבוצה בכל המסגרות מאז שפפ הגיע ב-2016. יותר מכל שחקן אחר של מנצ'סטר סיטי באותו פרק זמן.

פפ סיכם: "זו הייתה ההופעה הטובה ביותר שלנו העונה מבחינת המיקום של השחקנים. את הכדורגל שלנו צריך לשחק במקצב אחד. כדי לעשות זאת כל אחד צריך להיות בתפקיד שלו, לעשות את העבודה שלו והיום הייתה דוגמה טובה לכך. כשקבוצה משחקת עם עשרה שחקנים מאחור זה לא פשוט, אבל החבר'ה הצליחו ממש טוב. אני שמח עם איך שאנחנו משחקים".

הספרדי החמיא לקנסלו, שכאמור זכה לציון 8 ב"סקיי" ונבחר לאיש המשחק: "שחקן עם איכות מדהימה. היכולות הפיזיות ויכולת ההתאוששות שלו הן פשוט אדירות. בשליש האחרון הוא בעל איכות מיוחדת. יש לו אומץ. לפעמים אני מבקש ממנו לשחק בעמדות שונות ממה שנוח לו".

פפ גווארדיולה, ראחים סטרלינג
פפ גווארדיולה, ראחים סטרלינג | Matt McNulty – Manchester City /

לסיום, פפ התייחס לכך שסיטי הבקיעה רק 21 שערים ב-14 משחקי ליגה העונה ו-15 שערים פחות מהיריבה הגדולה ליברפול. "התוצאות האחרונות שלנו הן תוצאה של הדרך בה אנו משחקים. אנחנו משתפרים. השחקנים מבינים למה זה חשוב מה שאנחנו עושים. החמצנו שני הזדמנויות במרחק של שני מטרים מהשער. כשנשפר אץ זה אנחנו נכבוש שערים והרבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי