חג של הפתעות: ברומיץ' חילצה 1:1 מליברפול

שער מוקדם של סאדיו מאנה לא הספיק לאלופה, שספגה בדקה ה-82 מראשו של סמי אג'אי. ג'ואל מאטיפ נפגע והוחלף, והצטרף לשני הבלמים הפצועים וירג'יל ואן דייק וג'ו גומס

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון של לידס על ברנלי והתיקו הדרמטי בין ווסטהאם לברייטון מוקדם יותר היום (ראשון), מחזור הבוקסינג-דיי המשיך עם קרב הקצוות בין ליברפול המוליכה לווסט ברומיץ' מהמקום הלפני אחרון שהסתיים ב-1:1.

האלופה פספסה הזדמנות לחבר ניצחון שלישי ברצף ולהגדיל את הפער בפסגה, ובנוסף יוצאת מודאגת מהמפגש בעקבות פציעתו של ג'ואל מאטיפ. אחד הבלמים היחידים שעוד לא נפצעו העונה, שהצטרף לווירג'יל ואן דייק וג'ו גומס המושבתים.

האלופה עלתה על לוח התוצאות כבר בדקה ה-12 אחרי שסאדיו מאנה השתלט בצורה נהדרת על מסירה שקיבל ממאטיפ, וסיים בצורה נהדרת. בדקה ה-58, ליברפול ספגה מכה קשה בדמות פציעתו של הבלם הקמרוני. בדקה ה-82, סמי אג'אי התרומם גבוה מעל כולם ונגח כדור שפגע בשתי הקורות בדרך לרשת של אליסון המבולבל, וקבע את תוצאת הסיום המפתיעה.

סאדיו מאנה מול מאט פיליפס | Nick Potts/PA Images via Getty Images

אחרי מנוחה נדירה בת שמונה ימים, ליברפול תחזור לקצב הרצחני שמאפיין את עונתה כשתתארח אצל ניוקאסל בעוד שלושה ימים ואחר כך תפגוש את סאות'המפטון. מנגד, חניכיו של סאם אלרדייס במשחקו השני בסך הכל על הקווים, נותרו במקום הלפני אחרון בטבלה, וייארחו את לידס בעוד יומיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי