למפארד חושש? 1:1 לצ'לסי עם אסטון וילה

אחרי הדיווחים על התערערות מעמדו של מאמן הבלוז, קבוצתו המשיכה עם השבוע הקשה ולא התאוששה מההפסד בדרבי. ז'ירו כבש ראשון אחרי מבצע קבוצתי יפה, אל גאזי השווה

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המשפיל 1:3 לארסנל בדרבי של לונדון רק לפני יומיים, הערב (שני), צ'לסי אירחה את אסטון וילה במסגרת המחזור ה-16 בפרמיירליג. פרנק למפארד, ששמו עלה לאחרונה כמועמד להיות מפוטר בעקבות התוצאות האחרונות רצה מאוד לנצח היום, אך קבוצתו נתקלה בחבורה העיקשת של דין סמית' והמשחק נגמר בתוצאה 1:1.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-34 אחרי מבצע קבוצתי מרשים של הכחולים. ג'ירו מסר בעקב לפוליסיק, שהעביר לבן צ'ילוול באגף, המגן הרים והחלוץ הצרפתי סיים עם ראשו מקרוב. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, מאטי קאש הרים כדור יפה לאנוואר אל גאזי, שהמשיך בוולה אל בין הרגליים של אדוארד מנדי והשווה את התוצאה.

בעקבות התיקו, שתי הקבוצות התמקמו במקומות החמישי והשישי עם 26 נקודות כל אחת, כשהקבוצה מברמינגהאם השיגה זאת אחרי 14 משחקים ואילו הבלוז נזקקו ל-16. צ'לסי אמורה להמשיך בלוח הזמנים הרצחני שלה ולארח את מנצ'סטר סיטי ביום שישי, אך לא ברור האם המפגש ייערך כמתוכנן בעקבות התפרצות הקורונה אצל סגנית האלופה שגרם לדחיית משחקה היום נגד אברטון.

אוליבייה ז'ירו מול דאגלס לואיס | Catherine Ivill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי