הכיסא מתנדנד? דיווח: טוכל עשוי להחליף את למפארד

לפי "בילד", המאמן הגרמני שפוטר מפריז סן ז'רמן וכבר חתם על הסכם הפיצויים - מועמד למשרה בצ'לסי המתדרדרת אליה כמעט הצטרף ב-2017. למנג'ר הנוכחי אסור למעוד גם הערב (19:30, ספורט1) נגד אסטון וילה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

בקיץ, לאחר השקעת עתק בת רבע מיליארד ליש"ט, בצ'לסי חלמו להיאבק על האליפות. אלא שהמציאות קודרת. הבלוז רשמו שלושה הפסדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים וצנחו עד למקום השמיני. בגרמניה נטען כי הפסד נוסף הערב (שני) במשחק הביתי נגד אסטון וילה (19:30, שידור ישיר בספורט1), עלול לחרוץ את גורלו של פרנק למפארד. ומי מועמד להחליפו? תומאס טוכל.

המאמן הגרמני בן ה-47 פוטר מפריז סן ז'רמן בשבוע שעבר, ארבעה חודשים לאחר שהוליך אותה לגמר ליגת האלופות. הוא קיבל פיצויים בגובה 5.5 מיליון יורו ויכול לאמן בכל קבוצה שתרצה בשירותיו. המאמן לא מעוניין בשנת שבתון ולהוט להגיע לפרמיירליג לפי "הבילד". הוא יודע שנוכחותם של טימו ורנר, קאי האברץ ואנטוניו רודיגר, בני מולדתו – תקל עליו.

עוד נטען כי המאמן היה קרוב להגיע לסטמפורד ברידג' כבר בקיץ 2017 כשעזב את בורוסיה דורטמונד. "למפארד חייב לעצור את המפולת", נכתב בדיווח. אולי טוכל יהיה האיש המתאים לעזור לוורנר לשבור את הבצורת שלו – לא כבש כבר עשרה משחקים בכל המסגרות. טוכל נקשר גם למנצ'סטר יונייטד לאחרונה אך מעמדו של אולה גונאר סולשיאר נראה כרגע יציב יותר.

פרנק למפארד | Julian Finney/Getty Images

באנגליה הרחיבו על הבעיות של למפארד שאף היה מאוד ביקורתי כלפי שחקניו לאחר ההפסד 3:1 לארסנל. "ורנר כבוי, השחקנים חסרי ניצוץ ועל אף השקעת העתק בקיץ ישנן את אותו הבעיות. למפארד צריך לחשוש", נכתב ב"דיילי מייל. באנגליה הזכירו כי גם לפני שנה מעמדו של למפארד התערער כאשר אחרי שני הפסדים רצופים, נגד מנצ'סטר סיטי ו-ווסטהאם אירחה צ'לסי את וילה וניצחה 1:2 בזכות מייסון מאונט. כעת המצב קשה יותר. על החלוץ הגרמני נכתב: "הרצף שלו די מביך, הוא כבר הודה שהוא נאבק בפיזיות של הליגה. אולי יעזור לו לשחק שוב בחוד".

עוד נכתב כי הבעיות של צ'לסי הצטברו אך אין זמן לתקנן בשל לוח המשחקים. רצף 17 המשחקים ללא הפסד נשכח כלא היה. "למפארד יצטרך להסתמך על עומק הסגל והמוטיבציה של שחקניו כדי לשרוד את הלחץ והביקורות הגוברים". היריבה הבאה תהיה מנצ'סטר סיטי בתאריך השלושה בינואר.

טימו ורנר | Mark Leech/Offside/Offside via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי