המשחק בין טוטנהאם לפולהאם נדחה, מוריניו עקץ את הפרמיירליג

אדמולה לוקמן | Justin Setterfield/Getty Images

בעקבות מספר מקרי קורונה בשורות העולה החדשה, המפגש עם הספרס לא יתקיים כמתוכנן. המנג'ר, שלא אהב את ההמתנה הארוכה להחלטה, העלה פוסט וכתב בציניות: "הליגה הטובה בעולם"

(גודל טקסט)

כבר ביממה שקדמה למשחק התעורר החשש ובפרמיירליג נאלצו לקבל את ההחלטה הכפויה: המשחק בין טוטנהאם לפולהאם, שתוכנן להתקיים הערב (רביעי) במסגרת המחזור ה-16 בליגה האנגלית, בוטל בעקבות מספר רב של מקרי קורונה בשורות הקבוצה של סקוט פרקר.

לא ברור בדיוק כמה מאנשי פולהאם נמצאו חיוביים לנגיף ומי מתוכם שחקנים בקבוצה הבוגרת, אולם בפרמיירליג פרסמו אתמול כי בסבב הבדיקות שנערך בין ה-21 ל-27 בדצמבר ל-1749 כדורגלנים ואנשי צוות, נמצאו 18 נדבקים – הכמות הגבוהה ביותר מאז שהחלו להיערך בדיקות על בסיס שבועי.

מדובר במשחק השני שנדחה השבוע בעקבות התפרצות קורונה ובמקרה השלישי בסך הכל. שלשום נמנע קיום המפגש בין מנצ'סטר סיטי לאברטון לאחר ששחקני הקבוצה של פפ גווארדיולה נמצאו חיוביים, ולפני מספר שבועות נדחה המשחק בין ניוקאסל לאסטון וילה לאחר התפרצות בסגל ה"מגפייז".

עוד לפני דחיית המשחק, ז'וזה מוריניו שלח עקיצה לראשי הפרמיירליג. מנג'ר טוטנהאם לא אהב את העובדה שאנשי הליגה לא קיבלו החלטה כשנותרו שעות ספורות לשריקת הפתיחה ובעקבות כך העלה פוסט לאינסטגרם, בו כתב: "המשחק ב-18:00 בערב. אנחנו עדיין לא יודעים אם נשחק. 'הליגה הטובה בעולם'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי