צפו בתקציר: טוטנהאם הביסה 0:3 את לידס יונייטד

שנה חדשה בפרמיירליג: קיין וסון שוב כבשו ובישלו, הספרס רחוקים ארבע נקודות ממנצ'סטר יונייטד. שפילד הפסידה שוב, הפעם לקריסטל פאלאס, ורשמה משחק ליגה 20 ברציפות ללא ניצחון. 3:3 מטורף בין וולבס לברייטון

(גודל טקסט)

לפני שבועות אחדים טוטנהאם הוליכה את טבלת הפרמיירליג, אלא שאז היא נקלעה לרצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון והידרדרה אל מחוץ לרביעייה הראשונה. היום (שבת) הספרס קטעו את הבצורת וחזרו לנצח בזכות 0:3 משכנע על העולה החדשה לידס יונייטד וצימקו את הפער ממנצ'סטר יונייטד לארבע נקודות בלבד. הקבוצה של מרסלו ביילסה, מצדה, נעצרה לאחר שני ניצחונות רצופים.

הארי קיין הפך לשחקן הראשון בחמש הליגות הבכירות באירופה שמגיע לספרות כפולות בשערים ובבישולים העונה, כאשר הבקיע בדקה ה-29 את שער היתרון של טוטנהאם בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. החלוץ האנגלי גם הוסיף יריבה נוספת לרשימת הקבוצות שספגו ממנו גול, ה-30 במספר ליתר דיוק: יותר מכל שחקן אחר בפרמיירליג.

גם יונג מין סון הטביע חותם על הניצחון כשניצל בישול של קיין על מנת להכפיל את יתרון הספרס בדקה ה-43 ולהעלות את מאזנו ל-12 שערי ליגה העונה. זהו השער המשותף ה-13 של קיין וסון העונה, יותר מכל צמד אחר בתולדות הפרמיירליג. הדרום-קוריאני הוסיף גם בישול משלו בהמשך, לטובי אלדרווירלד שכבש את השער השלישי בדקה ה-50 וחתם את תוצאת הסיום.

קיין. הראשון בספרות כפולות | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

טוטנהאם תפגוש את ברנטפורד מליגת המשנה בחצי גמר גביע הליגה ביום שלישי הקרוב (21:40, שידור ישיר בספורט1) ולליגה היא תחזור בעוד 11 ימים, למשחק חוץ נגד אסטון וילה. לידס תחזור לשחק ביום ראשון הבא, אז תפגוש את קרולי מהליגה הרביעית בשלב 64 האחרונות של הגביע האנגלי. לפרמיירליג ישובו ביילסה ושחקניו בעוד שבועיים, כשיארחו את ברייטון.

סון. שער 12 שלו העונה | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images
גם אלדרווירלד השתתף בחגיגה | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

קריסטל פאלאס – שפילד יונייטד 0:2

הקללה של שפילד יונייטד ממשיכה גם ב-2021. המדורגת אחרונה בפרמיירליג התארחה אצל קריסטל פאלאס בלונדון אחרי 19 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון! היא הצליחה לצבור רק 2 נקודות ליגה אחרי 16 משחקים, ונראית בדרך הבטוחה לרדת לליגה. אם כריס ויילדר חשב שהמשבר יחלוף בסוף 2020, הוא טעה, כי כבר לאחר ארבע דקות, כדור קרן הסתובב ברחבה והגיע לג'פרי שלופ, ששלח בעיטה חזקה לפינה הימנית מקרוב וכבש את השער הראשון במשחק, 0:1 לקריסטל פאלאס.

פאלאס המשיכו ללחוץ עד לירידה להפסקה, השופט העניק תוספת זמן של 6 דקות, ובדקה האחרונה של התוספת, איברצ'י אזה ביצוע סלאלום גדול פרץ בין שני מגנים ושחרר בעיטה מסובבת ונמוכה, אך מדויקת לפינה הימנית, לא משאיר לשוער שום סיכוי. 0:2 לקריסטל פאלאס במחצית!

אברצ'י אזה | Clive Rose/Getty Images
שחקני קריסטל פאלאס חוגגים נגד שפילד יונייטד | Catherine Ivill/Getty Image

המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד. פאלאס שלטה במשחק באופן מוחלט והצליחה לשמור על היתרון בבטחה עד לשריקת הסיום. 0:2 לפאלאס, שקוטעת רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון על חשבון הקבוצה החלשה בפרמיירליג, ועלתה למקום ה-12 בטבלה. מנגד, שפילד סופרת משחק ליגה 20 ברציפות ללא ניצחון, ונשארת במקום ה-20 עם 2 נקודות, ובפער של 11 נקודות מברייטון במקום ה-17.

ברייטון – וולבס 3:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי