מוריניו תקף מספר שחקנים אחרי הניצחון על לידס: "הפתעה שלילית"

"המיוחד" ניצל את עמדת הראיונות לאחר ה-0:3 כדי להתייחס ללו צ'לסו, לאמלה ורגילון שחגגו יחד את חג המולד בניגוד להנחיות והובילו להתפרצות נגיף קורונה בטוטנהאם. וגם: על השת"פ המושלם בין קיין לסון

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

לידס יונייטד עשתה השנה חיים קיים קשים כמעט לכל קבוצות הצמרת, אבל לא לטוטנהאם: התרנגולים של ז'וזה מוריניו, שזכו למנוחה באמצע שבוע בעקבות דחיית המשחק נגד פולהאם, הגיעו רעננים, חדים וניצחו 0:3 שהקפיץ אותם זמנית בחזרה למקום השלישי בפרמיירליג, מרחק ארבע נקודות מליברפול וממנצ'סטר יונייטד.

קיין כבש ראשון מהנקודה הלבנה, בישל לאחר מכן לסון והגיע כבר למספר דו ספרתי של שערים ובישולים ב-2020/21, עשה זאת ב-16 משחקים בלבד ושבר את שיאו של ססק פברגאס שעשה זאת במדי ארסנל ב-2009/10 ב-17 משחקים, גם לדרום קוריאני כבר 12 שערים העונה בליגה וזהו היה השער ה-13 שהם מבשלים אחד לשני רק העונה ואחרי שטוטנהאם מעדה נגד קריסטל פאלאס, הפסידה ללסטר וסיימה בתיקו גם נגד וולבס, את 2021 פתחה עם ניצחון. סון, אגב, חגג את שערו ה-100 בטוטנהאם ובהמשך גם הוסיף בישול לטובי אלדרווירלד.

מוריניו, למרות הכל, דווקא ניצל את הראיונות בסיום המשחק כדי להעביר ביקורת על שחקניו – ג'ובאני לו צ'לסו, אריק לאמלה וסרחיו רגילון שחגגו יחד את חג המולד עם מספר חברים מחוץ לטוטנהאם, כולל נואל לנזיני מווסטהאם. זה לא רק שהם הפרו את הנחיות הקורונה, אלא ששני הקשרים הארגנטינים של טוטנהאם נדבקו בנגיף ואילו המגן הספרדי נמצא שלילי, אבל ישב על הספסל כדי לא לסכן את השחקנים על כר הדשא.

"זו הייתה הפתעה שלילית", אמר מוריניו על החגיגה המשותפת שגם הובילה להידבקות הקשרים וגם עקץ את רגילון אחרי שנודע כי מוריניו השאיר לו בחדר ההלבשה באמצע השבוע את המאכל האהוב עליו כדי שלא יתאכזב מכך שהוא לבד בביתו בערב השנה החזרה, "השארתי לו מתנה מדהימה, באמת מדהימה, מאכל שאהוב מאוד על פורטוגלים וספרדים ועשיתי את זה כי חשבתי שהוא יבלה את חג המולד לבדו. כמו שיכולתם לראות, לבד הוא לא היה וזה מאכזב. השחקנים קיבלו הוראות והנחיות וזה מאכזב". לאמלה ולו צ'לסו מיהרו להתנצל בחשבונות הטוויטר שלהם ואת התקופה הקרובה יעבירו בבידוד, כמובן.

ובחזרה למוריניו, קיין וסון. המנג'ר פעם נוספת התפעל מהצמד הלוהט שלו ואמר: "הם שחקנים נהדרים שמשחקים יחד כבר כמה שנים והם כל הזמן מנסים למצוא את השער. הם רוצים עוד שערים וגם אני רוצה שנבקיע יותר, בעיקר שיעשו זאת גם שחקנים אחרים".

הארי קיין, יונג מין סון | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי