ארטטה לא מודאג מאובמיאנג: "שיחקנו מעולה, קרוב לשאיפות שלנו"

ארסנל לא התקשתה לנצח 0:4 את ווסט ברומיץ' בתנאי מזג אוויר קשים והמנג'ר טען: "דברים שעבדנו עליהם עבדו, זה בהחלט היה שבוע מאוד חשוב". הגבוני שוב לא כבש וזכה לתמיכה, פארטיי צפוי לחזור בגביע נגד ניוקאסל

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

תנאי מזג אוויר לא פשוטים שררו אתמול (שבת) בסביבת ווסט ברומיץ', פרבר של העיר ברמינגהאם, והשלג הכבד שירד אף איים על קיום המשחק, אבל כנראה שזו התקופה בה הכל הולך לארסנל. נכון שהחבורה של מיקל ארטטה פגשה את אחת משתי הקבוצות החלשות בליגה, אבל בכל זאת הסתדרה עם האקלים הבעייתי והביסה 0:4 את המדורגת הלפני אחרונה, קבוצתו של סם אלרדייס.

שערים של קיירן טירני, בוקאיו סאקה ואלכסנדר לקאזט (צמד) העניקו לתותחנים ניצחון שלישי ברציפות בשבוע אחד ואמנם התותחנים רק במקום ה-11 אחרי פתיחת עונה מזעזעת, אבל בצפון לונדון בהחלט רואים ניצוצות של תקווה בזכות ההופעות האחרונות.

ארטטה לא הסתיר את השמחה בסיום ואמר: "לנצח מחוץ לבית זה תמיד קשה, אבל עשינו זאת בצורה משכנעת ובתנאים מאוד קשים. זה בהחלט שבוע מאוד חשוב עבורנו ואני חושב שהיו המון רגעים ששיחקנו בהם מצוין, גם הגנתית וגם התקפית. דברים שהתאמנו עליהם עבדו וכמובן שיש לנו עוד דברים לעבוד עליהם ולהשתפר בהם, אבל זה היה קרוב למה שאנחנו שואפים אליו".

המגן הסקוטי טירני, שאתמול כבש ובישל, זכה לשבחים אחרי שערו הראשון העונה: "מהרגע שאני במועדון, אני רואה שחקן עם כישרון אדיר שאני מאוד נהנה לעבוד איתו. היה לו ניתוח בכתף ולקח לו זמן לחזור, אבל אני מאושר עבורו שהוא כבש, משתפר מיום ליום וכל כך תורם לנו. הוא היה צריך להתאקלם ולעשות התאמות, אבל זה אתגר שהוא עמד בו ואנחנו מנסים לעזור לו ככל שניתן כי זה ילד שראוי לכך".

טירני חוגג שער ראשון העונה | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

חדשות טובות נוספות בארסנל מגיעות מכיוונו של הקשר תומאס פארטיי, הרכש מאתלטיקו מדריד שפצוע בשבועות האחרונים ונראה כי ישוב לשחק בשבת הקרובה (9.1) במשחק הגביע נגד ניוקאסל.

מנגד, בזמן שלקאזט חגג ארבעה שערים בשלושת הניצחונות, פייר אמריק אובמיאנג שוב לא מצא את הרשת וזכה להגנת ארטטה: "אי אפשר לשים על 'אובה' את כל האחריות להבקיע שערים ושהמשקל יהיה רק על הכתפיים שלו. הקשרים צריכים להבקיע יותר, לבשל יותר ואנחנו גם זקוקים לשערים מהכנפיים שלנו. לקאזט בכושר מעולה וגם לאובה היו את ההזדמנויות שלו, ההבנה אחד של השני הולכת ומשתפרת ואני חושב שבהתקפה שיחקנו מעולה".

לקאזט. בכושר הבקעה נפלא | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי