צפו בתקציר: 1:3 למנצ'סטר סיטי נגד צ'לסי בברידג'​

מחצית ראשונה קטלנית של סגנית אלופת אנגליה עשתה את העבודה מול הבלוז, שממשיכים לשקוע. גונדואן (18), פודן (21) ודה בריינה (34) חגגו בלונדון, האדסון-אודוי צימק (92) לפני הסיום. הפער מליברפול: 4 נקודות

(גודל טקסט)

האם מנצ'סטר סיטי נכנסה למרוץ האליפות? התשובה לשאלה הזו עדיין לא ברורה, אך הערב (ראשון) התכולים סיפקו הצהרה גדולה לאחר שהביסו 1:3 את צ'לסי בסטמפורד ברידג', במשחק שהוכרע כבר במחצית הראשונה. אילקאי גונדואן, פיל פודן וקווין דה בריינה חגגו על חשבון הבלוז במסגרת המחזור ה-17 בליגה האנגלית.

שתי הקבוצות בהחלט הגיעו למשחק במומנטומים שונים. מצד אחד, סיטי רשמה שני ניצחונות רצופים וטיפסה במעלה הטבלה הצפופה, כשבמקביל הקבוצה של פרנק למפארד הפסידה לארסנל בדרבי הגדול של הבירה וסיימה בתיקו נגד אסטון וילה. פפ גווארדיולה נאלץ להסתדר עם סגל חסר בשל מספר שחקנים בסגלו שנדבקו בקורונה, כשמנגד חכים זייך שב מהפציעה ישירות ל-11 של המנג'ר האנגלי.

סרחיו אגוארו, שהתאושש לאחרונה מפציעה וקיבל דקות במשחקים הקודמים, פתח את המשחק על הספסל וראה את חבריו פשוט מתפוצצים בדקות הפתיחה. אחרי מספר מהלכים יפים, בדקה ה-18 גונדואן הסתובב ברחבה והכניע את אדוארד מנדי, שלוש דקות בלבד לאחר מכן פודן כבר הכפיל את היתרון.

מחצית ראשונה אחת בלבד. שחקני סיטי חוגגים בלונדון | IAN WALTON/POOL/AFP via Getty Images
גווארדיולה. חזר למרוץ האליפות? | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images

השחקנים של צ'לסי היו בהלם טוטאלי בדקות האלה. טימו ורנר, שלא כבש כבר 13 משחקים ברצף, התקשה לגעת בכדור ולהיות מעורב במשחק, כמו גם כריסטיאן פוליסיק, מייסון מאונט וזייך. בדקה ה-34 ראחים סטרלינג ניצל את החולשה של היריבה, יצא למתפרצת קטלנית, שבסיומה דה בריינה נעץ את הכדור השלישי בשער של מנדי, כל זאת עוד בחצי הראשון של ההתמודדות.

בדקות הסיום למפארד ביצע מספר חילופים אשר הראו כי לא בונה על חזרה למשחק, לאחר שהכניס את קאלום האדסון-אודוי, בילי גילמור וקאי האברץ והותיר את אוליבייה ז'ירו ותמי אברהם על הספסל. האדסון אודוי היה גם מי שצימק את התוצאה לפני שריקת הסיום, אבל זה לא שינה דבר לגבי זהות המנצחת.

בעוד עשרה ימים בדיוק תארח סיטי את ברייטון (13.1) במחזור הליגה הבא שלה ותקווה לחבר ניצחון רביעי ברצף, צ'לסי תנסה להתאושש בדרבי קטן נגד פולהאם (15.1).

ורנר. עוד יום חלש לחלוץ הגרמני | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images
למפארד. צ'לסי עם משחק שלישי ללא ניצחון | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images

הרכבים

צ'לסי: אדוארד מנדי, ססאר אספיליקווטה, קורט זומה, תיאגו סילבה, בן צ'ילוול, אנגולו קאנטה (בילי גילמור, 64), מתאו קובאצ'יץ' (קאי האברץ, 77), מייסון מאונט, כריסטיאן פוליסיק, חכים זייך (קאלום הדסון-אודוי, 64), טימו ורנר.

מנצ'סטר סיטי: זאק סטפן, ז'ואאו קאנסלו, רובן דיאס, ג'ון סטונס, אולכסנדר זינצ'נקו, רודרי, אילקאי גונדואן (פרננדיניו, 75), קווין דה בריינה (סרחיו אגוארו, 86), פיל פודן (ריאד מאחרז, 86), ברנרדו סילבה, ראחים סטרלינג.

פתיחת המשחק בלונדון | Manchester City FC/Manchester City FC via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 16, איום ראשון במשחק: מנצ'סטר סיטי הייתה הקבוצה הטובה יותר בתחילת המשחק, דה בריינה סיפק החמצה גדולה מול מנדי לאחר שקיבל כדור גדול מקאנסלו.

דקה 18, 0:1 למנצ'סטר סיטי! הלחץ של התכולים על השער נמשך, והפעם הם גם הצליחו לכבוש. גונדואן קיבל את כדור מפודן, הסתובב נהדר ושלח כדור שטוח לרשת של מנדי.

גונדואן. הגרמני שבר את הקרח במשחק | Manchester City FC/Manchester City FC via Getty Images
פתיחה גדולה של מנצ'סטר סיטי | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images

דקה 21, 0:2 למנצ'סטר סיטי! איזו פתיחה בסטמפורד ברידג'! הפעם פודן היה בתפקיד הכובש, לאחר שקיבל כדור נפלא מדה בריינה ובנגיעה אחת מצא את הפינה הקרובה.

בהירות שיא. יתרון כפול של סיטי בברידג' | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images

דקה 34, 0:3 למנצ'סטר סיטי! הטירוף נמשך! האורחת יצאה למתפרצת אדירה אחרי כדור חופשי של צ'לסי, סטרלינג נותר לבדו מול מנדי, הטעה את השוער ובעט לעמוד, אבל דה בריינה היה במקום כדי לנעוץ את השלישי.

הבלגי הצטרף לחגיגה | IAN WALTON/POOL/AFP via Getty Images

דקה 44, כמעט שער נוסף של סיטי! גונדואן היה קרוב להשלים צמד עם מהלך מרהיב, לאחר שהגיע למצב טוב ברחבה וניסה להבקיע בעקב, אבל הכדור רק שרק ליד העמוד.

דקה 45+3, שריקת הסיום של המחצית הראשונה: מנצ'סטר סיטי ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 0:3 נגד צ'לסי.

אכזבה גדולה על פניו של למפארד | Marc Atkins/Getty Images

מחצית שנייה

דקה 54, הצלה גדולה של מנדי! שוערה של צ'לסי היה במקום הנכון כדי להדוף נגיחה של רודרי מטווח קרוב ולמנוע שער רביעי.

רודרי פשוט לא מאמין | Shaun Botterill/Getty Images

דקה 90+2, צ'לסי צימקה ל-3:1: בגארבג' טיים, האברץ סידר לאודסון-אודוי שער קליל ובכך חתם את המשחק.

דקה 90+3, שריקת הסיום של המשחק: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את צ'לסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי