קלופ התייחס לקצב ההחלמה של ואן דייק, טיאגו צפוי לפתוח בהרכב

אחרי שתי תוצאות תיקו וכשיונייטד השתוותה אליה - ליברפול רוצה לחזור לנצח כשתפגוש את סאות'המפטון בשני (22:00, ספורט2). הקשר ישולב ב-11 בפעם השנייה. המאמן: "וירג'יל מתקדם אך זה ייקח עוד זמן רב לצערי"

(גודל טקסט)

ליברפול לא רגילה לסיים שני משחקי ליגה ללא ניצחון. אשתקד זה לא קרה לה עד מחזורים 35-36, והעונה? כבר פעמיים. אחרי ה-0:0 המאכזב נגד ניוקאסל וכשהיא ראתה את מנצ'סטר יונייטד משתווה אליה במספר הנקודות, הקבוצה של יורגן קלופ תרצה לפתוח את 2021 ברגל ימין – עם ניצחון חוץ מחר (שני) נגד סאות'המפטון (22:00, שידור ישיר בספורט2). בדרך היא תצטרך להתגבר על הסטטיסטיקה שמספרת שהיא פתחה את השנה הקלנדרית עם ניצחון במשחק חוץ רק פעם אחת משמונת הניסיונות האחרונים שלה.

טיאגו אלקנטרה וג'ורג'יניו ווינאלדום צפויים לפתוח במרכז השדה כשעבור הספרדי שסבל מפציעה ארוכה זו תהיה הפעם השנייה בלבד. מנגד, מרכז ההגנה עדיין בעייתי כאשר ג'ואל מאטיפ וג'ו גומז עדיין פצועים וכמובן גם וירג'יל ואן דייק.

הבלם ההולנדי פרסם ברשתות החברתיות סרטון שלו ממשיך בתהליך השיקום עם אימון על אופניים בחדר הכושר. המאמן יורגן קלופ אמר על כך: "זה טוב מאוד, אין לי בעיה לדבר עליו. אני שמח כשאני רואה את הסרטונים האלה, למען האמת, זה מראה שיש התקדמות, אבל עדיין זה ייקח המון זמן בגלל סוג הפציעה. הייתי רוצה לומר משהו אחר אך לצערי אלה העובדות".

המגן אנדי רוברטסון אמר לקראת המשחק: "צמד המשחקים האחרונים היו מאוד מתסכלים עבורנו מסיבות שונות אבל אנחנו מחפשים להתחיל את השנה החדשה כמו שצריך. עלינו להיות במיטבנו כדי לנצח משחקים. ברור שאנחנו עדיין בצמרת, היינו רוצים להיות עם יותר נקודות אבל זה מה שיש. אני מקווה שנוכל להשיג רצף ניצחונות. העונה הזו הראתה שלאף אחת לא קל".

מוחמד סלאח, שעדיין מוליך את טבלת הכיבושים בליגה עם 13 שערים – כבש שבעה שערים בשישה משחקים נגד סאות'המפטון. רק נגד בורנמות ו-ווטפורד (שמונה שערים) הוא נהנה יותר לשחק.

סלאח. אוהב לשחק נגד "הקדושים" | Peter Powell/PA Images via Getty Images

סאות'המפטון מגיעה למשחק אמנם אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, הרצף הכי גרוע שלה העונה, אך היא כבר הוכיחה שאסור לזלזל בה כשסיימה בתיקו 3:3 נגד צ'לסי, ניצחה את אברטון וכבר הובילה 0:2 על מנצ'סטר יונייטד אך לבסוף ספגה הפסד דרמטי. מאז מינויו של ראלף האזנהוטל למאמן בדצמבר 2018, דני אינגס היה מעורב ב-38 שערים בפרמיירליג – 31 שערים ושבעה בישולים כך שהוא מהווה את האיום העיקרי על היריבות ובליברפול מכירים אותו היטב שכן שיחק בקבוצה שלוש עונות אך ללא הצלחה.  

This image has an empty alt attribute; its file name is 1025291

העונה יש לו שישה שערים ושלושה בישולים ב-12 משחקים. נתנאל פיליפס, הבלם הצעיר של ליברפול, כבר הבהיר שצריך לשים אליו לב. החלוץ צ'ה אדמס לא הגיע לאימון וככל הנראה יקבל מנוחה. עוד לגבי "הקדושים", שימו לב לזה: הקבוצה ניצחה עשר פעמים את האלופה המכהנת וגברה על כל השש השונות (מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, צ'לסי, לסטר, מנצ'סטר סיטי ובלקבורן) והיא יכולה להיות הראשונה שמנצחת את כל השבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי