צפו בתקציר: ליברפול הפסידה 1:0 אצל סאות'המפטון

13 ימים לפני שמנצ'סטר יונייטד מגיעה לאנפילד, האלופה שוב לא הצליחה לכבוש ונכנעה ל"קדושים" אחרי משחק פושר. אינגס הפתיע את האקסית אחרי טעות של אלכסנדר-ארנולד (2) וכבש את שערו ה-50 בפרמיירליג

(גודל טקסט)

האם ליברפול תאבד בקרוב את פסגת הפרמיירליג? אחרי שמעדה פעמיים ברצף במשחקי חג המולד, הערב (שני) נכנעה אלופת אנגליה 1:0 אצל סאות'המפטון, במשחק בו היא שוב לא הצליחה למצוא את רשת היריבה. 13 ימים בלבד לפני שמנצ'סטר יונייטד מגיעה לאנפילד, נראה שהמאבק על המקום הראשון בליגה נמצא בשיאו.

זה לא סוד שיורגן קלופ סובל העונה ממכת פציעות אדירה בחוליית ההגנה שלו, והיום הוא החליט להזיז את הקפטן ג'ורדן הנדרסון למרכז ההגנה, כשלצידו פתח פאביניו שגם הוא לא בלם טבעי. החדשות הגדולות היו חזרתו של טיאגו אלקנטרה להרכב. הקשר הספרדי שב ל-11 של המנג'ר הגרמני לראשונה מאז אוקטובר, אבל כמו כל הקבוצה, גם הוא לא היה בשיאו.

מן העבר השני, סאות'המפטון של ראלף האזנהוטל היא בהחלט מהקבוצות החזקות ביותר העונה בליגה, ולאחר הניצחון הערב היא גם רחוקה ארבע נקודות מליברפול. למרות חיסורים של יאן וסטרגארד ואלכס מקארת'י, למנג'ר האוסטרי היה את דני אינגס בחוד, והחלוץ נכנס למשחק באופן מידי כאשר כבש כבר בדקה השנייה את שערו ה-50 בפרמיירליג ולמעשה ניצח את המשחק נגד האקסית.

קלופ. הפסד שני העונה לגרמני | Adam Davy – Pool/Getty Images

מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה היו שם בכל דקות המשחק, אלך היכולת המוכרת של השלישייה האיכותית פשוט לא הגיעה הערב ל"סנט מארי" בדרום אנגליה. הסגלי ניסה מספר פעמים אך לא מצא את הרשת, המצרי נבלם פעם אחר פעם והברזילאי פשוט לא הורגש. כאמור, במשחקה הבא תארח ליברפול את מנצ'סטר יונייטד (17.1), לקרב ישיר על המקום הראשון. סאות'המפטון מצידה תתארח אצל לסטר לעוד קרב צמרת מרתק (16.1).

אינגס חוגג על חשבון האקסית | Naomi Baker/Getty Images

הרכבים

סאות'המפטון: פרייזר פורסטר, קייל ווקר-פיטרס, יאן בדנארק, ג'ק סטיבנס, ראיין ברטרנד, איברימה דיאלו, ג'יימס וורד-פראוז, סטיוארט ארמסטרונג, מוסא דג'נפו (ניית'ן טלה, 32), תיאו וולקוט (יאן ואלרי, 82), דני אינגס (דן אנדולולו, 77).

ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד (ג'יימס מילנר, 77), ג'ורדן הנדרסון, פאביניו, אנדי רוברטסון, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין (שרדאן שאקירי, 57), ג'ורג'יניו ויינאלדום, טיאגו אלקנטרה, סאדיו מאנה, מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו.

שחקני ליברפול נערכים למשחק | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 2, 0:1 לסאות'המפטון! איזו התחלה מדהימה למשחק! וורד-פראוז שלח כדור חופשי לרחבה של ליברפול, אלכסנדר-ארנולד פספס את הכדור ואינגס היה במקום הנכון כדי לבעוט מעל אליסון לשער.

אלכסנדר-ארנולד פספס, אינגס כבש | Adam Davy – Pool/Getty Images
שער פרמיירליג 50 לאינגס | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

דקה 5, איום ראשון של ליברפול: האלופה נכנסה למשחק עם איום של פירמינו לעבר השער, הכדור של הברזילאי לא הלך לכיוון המסגרת.

דקה 12, ליברפול מתקרבת: אלכסנדר-ארנולד הרים לעבר הרחבה, מאנה המשיך לעבר תיבת החמש אבל הרחקה של בנדארק מנעה מסלאח את הבעיטה האחרונה.

סלאח. ליברפול מתקרבת לשער שוויון | Naomi Baker/Getty Images

דקה 26, איום של סאות'המפטון: אינגס הגיע לכדור והכין מצב בעיטה טוב לדג'נפו, הכדור של הקשר עלה מעל המסגרת.

דקה 41, החמצה גדולה של סאות'המפטון! המארחת כמעט הכפילה את היתרון לאחר שטלה המחליף קיבל את הכדור מאינגס, פרץ לעבר מרכז הרחבה וניסה לסובב לרשת מ-16 מטרים, אבל הכדור חלף ליד העמוד.

טלה כמעט הכפיל את היתרון של סאות'המפטון | MICHAEL STEELE/POOL/AFP via Getty Images

דקה 45, התקפה נהדרת של ליברפול: מאנה יצא למבצע אישי גדול ברחבה וסיפק כדור גובה לעברו של סלאח, הנגיחה של המצרי פספסה את המסגרת.

דקה 45+4, שריקת הסיום של המחצית הראשונה: ליברפול ירדה לחדרי ההלבשה בפיגור 1:0 נגד סאות'המפטון.

סלאח. כך נראתה המחצית הראשונה של ליברפול | Michael Steele/Getty Images

מחצית שנייה

דקה 50, ספק פנדל לליברפול: ויינאלדוםבעט לעבר השער, בדנארק עצר את הכדור בידו בזמן ניסיון הבלימה, ולאחר בדיקת VAR, הוחלט כי לליברפול לא מגיע כדור עונשין מ-11 מטרים, על אף הנגיעה הברורה.

דקה 58, מאנה נבלם מול השער: הסנגלי הוביל התקפה נוספת לעבר שער השוויון המיוחל של ליברפול, ולפני הבעיטה שלו לעבר הרשת, סטיבס זינק לכדור והדף לקרן.

דקה 75, מאנה ממשיך לנסות: הכוכב הסנגלי של ליברפול נחוש להשיג את שער השוויון, אבל שוב בעט כדור חלש, פורסטר קלט אותו ללא בעיות.

היחיד שמנסה. מאנה נגד סאות'המפטון | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

דקה 84, כמעט 0:2 לסאות'המפטון! ליברפול ניצלה גדול! ואלרי נשלח קדימה במסירה נפלאה, אליסון יצא מאוחר ואפשר למחליף לבעוט לעבר השער החשוף, הכדור היה חלש מדי ונבלם לפני שעבר את הקו.

דקה 90+3, כמעט שער דרמטי לליברפול! בניסון נואש אחרון, רוברטסון הרים כדור קרן לעבר הרחבה, מאנה הגיע בזמן ונגח החוצה.

דקה 90+4, שריקת הסיום של המשחק! סאות'המפטון ניצחה 0:1 את ליברפול

המאמן המנצח ירד לקרקע מאושר אחרי שריקת הסיום | Adam Davy/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי