בשל התפרצות קורונה אצל וילה: משחק הגביע נגד ליברפול ידחה?

יורגן קלופ | Serena Taylor/Newcastle United via Getty Images

האלופה שהובסה 7:2 נגד היריבה במסגרת הליגה אמורה לפגוש בשישי את הקבוצה של סמית' בסיבוב השלישי בגביע (21:45, ספורט2) אלא שהמארחת השביתה את האימונים בשל מאובחנים רבים לקורונה. מחכים להכרעה

(גודל טקסט)

זה לא סוד שליברפול בכושר לא טוב כשניצחה רק בשניים משבעת המשחקים האחרונים. ביום שני נכנעה הקבוצה 1:0 לסאות'המפטון. כעת האלופה של יורגן קלופ רוצה להתגבר על אסטון וילה בסיבוב השלישי בגביע האנגלי שייצא לדרך מחר (21:45, שידור ישיר בספורט2). המאמן הגרמני זכה בתארים רבים אך בגביע תמיד פספס. הוא מעולם לא עבר את הסיבוב החמישי לדוגמא (אשתקד ליברפול נכנעה 2:0 לצ'לסי), יש לה שלוש הדחות בסיבוב הרביעי ואחת בסיבוב השלישי.

בינתיים המשחק בספק גדול. וילה הוציאה הודעה כי אימוני הקבוצה הופסקו נכון לעכשיו משום ש"מספר גדול של שחקני הקבוצה והצוות אובחנו כחיוביים לקורונה לאחר בדיקות ונכנסו מייד לבידוד". בהודעה הרשמית נכתב בנוסף: "המועדון נמצא בקשר עם הפרמיירליג, הרופאים וההתאחדות".

ובחזרה למשחק, אם יהיה משחק: לפי ההערכות בכלי התקשורת, קלופ יבצע רוטציות ולפחות אחד מבין שחקני החלק הקדמי – מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו או סאדיו מאנה – יפתח על הספסל כאשר טאקומי מינאמינו יפתח בהרכב. כמובן שלאלופה יש גם רשימת פצועים ארוכה, בעיקר החלק ההגנתי. פאביניו ונתניאל פיליפס ימשיכו במרכז ההגנה בזמן שוירג'יל ואן דייק, ג'ואל מאטיפ וג'ו גומז פצועים. טרנט אלכסנדר-ארנולד עשוי לנוח.

קלופ אמר: "הגביע האנגלי חשוב מאוד, לא הגענו רחוק במפעל הזה, נכון. תמיד התייחסנו לכך ברצינות וצפוי לנו משחק קשה אבל אסור לשכוח שזו תקופה מסובכת. אנחנו מקצוענים, נעשה הכל כדי לנצח". המאמן הוסיף כי ינסה למצוא את האיזון, שהוא זקוק לרגליים טריות אך "לא אבצע שינויים בסיטונאות, זו יריבה חזקה מדי". לאחר המשחק הזה לקבוצה יהיה זמן לנוח ולהתכונן היטב לקרב הענק נגד מנצ'סטר יונייטד באנפילד במסגרת הליגה.

על היכולת: "אנחנו לא נהנים, אבל אנחנו לא גרועים במשחקים שלנו, אנחנו יוצרים הרבה מצבים אבל קבלת ההחלטות לא מספיק טובה. ברור שאנחנו לא עומדים בציפיות שלנו לאחרונה. כל ניצחון עוזר לתנופה, ברור, זה מה שננסה לעשות".

מוחמד סלאח מאוכזב | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

לפי "אתלטיק" ליברפול לא תצרף בלם בינואר על אף מכת הפציעות. קלופ אמר בנושא: "אני לא יכול לומר שבוודאות לא נביא מישהו, אבל זה לא סביר ששחקן יגיע בשל המצב בעולם. המצב קשה עבור כל האנשים ועבור כל מועדוני הכדורגל וזה טבעי. זה לא משנה שאין לנו בעיות כלכליות. הבעלים אחראי מאוד. אם נצרף שחקן זה יהיה פיתרון לטווח הקצר בלבד. אז אנחנו מתמודדים עם מה שיש עד כה".

המאמן סקר את מצב הפצועים: "דיוגו ז'וטה סובל מכאבים בברך, הוא רחוק מספר שבועות מחזרה לאימונים. אין לי הערכת זמן כלפיו. נקווה שג'ואל מאטיפ יהיה כשיר למנצ'סטר יונייטד. נאבי קייטה ישוב בקרוב אך לא כשיר למשחק מחר". כמו כן, המאמן אמר שאין חדש לגבי ג'ורג'יניו ווינאלדום שטרם חתם על חוזה חדש.

שחקני ליברפול מאוכזבים בתבוסה נגד אסטון וילה | Rui Vieira/PA Images via Getty Images

אסטון וילה, רק נזכיר, הביסה 2:7 את האלופה בווילה פארק לפני שלושה חודשים ושלושה ימים. הקבוצה של דין סמית' נכנעה 2:1 למנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד אך היא מדורגת במקום השמיני והוכיחה את כוחה נגד הגדולות. בקבוצה מקווים כי רוס בארקלי יוכל לשחק. הקפטן ג'ק גריליש כבש העונה שישה שערים ובישל עוד תשעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי