אגוארו על הכוונת של אחת מענקיות היבשת, רכש חדש לאייאקס

סרחיו אגוארו | Marc Atkins/Getty Images

סוכן השחקנים ברונו סטיין טוען כי פוצ'טינו רוצה לצרף את החלוץ בזמן שאמבפה וניימאר מוזכרים כמועמדים לעזיבה בכל פעם. באיטליה דווח כי אריקסן עשוי לשוב לטוטנהאם. ההולנדים החתימו את האלר ב-22.5 מיליון יורו

(גודל טקסט)

רשמי

* חיזוק לאייאקס: החלוץ סבסטיאן האלר מצטרף מווסטהאם בה כבש שבעה שערים העונה ב-19 הופעות וחתם עד 2025. העסקה נסגרה על 22.5 מיליון יורו שיקבלו הפטישים. החלוץ ילבש את ספרה מספר 22.

* שחקן נוסף שעזב את ווסטהאם הוא הקשר רוברט סנודגראס, שנמכר לווסט ברומיץ' אלביון. הסקוטי בן ה-33 חתם על חוזה לשנה וחצי.

* הקשר היפני קובו, שהושאל בתחילת העונה מריאל מדריד לוויאריאל, עזב את "הצוללת הצהובה" מכיוון שלא זכה למספיק דקות בהרכב לטענת הבלאנקוס והושאל מיידית לחטאפה.

* מאייקון חוזר. המגן הברזילאי בן ה-39 שאת שנותיו הגדולות עשה באינטר עמה זכה בטרבל – חתם בקבוצת סונה מהליגה הרביעית באיטליה. "אני שמח מאוד לחזור", אמר בשדה התעופה.

* מנצ'סטר יונייטד אישרה שהבלם מרקוס רוחו והשוער סרחיו רומרו רשאים לעזוב. השניים מסיימים חוזה בקיץ הקרוב והשדים האדומים בישרו רשמית על כך שלא ימשיכו במועדון מעבר לכך.

שמועות 8.1

* באנגליה דווח כי מנצ'סטר סיטי בטוחה שליאו מסי יצטרף בקיץ והיא כבר הכינה תוכנית לכך – לידיעה המלאה.

* מאוריסיו פוצ'טינו רוצה לצרף את סרחיו אגוארו בקיץ, כך טוען סוכן השחקנים ברונו סטיין. הוא סיפר בראיון ל"קאנאל פלוס" כי מאמן פריז סן ז'רמן רוצה לרענן את ההתקפה ונותן לכך חשיבות עליונה. בינו לבין חלוץ מנצ'סטר סיטי יש כבוד הדדי רב. מעבר לכך, ניימאר וקיליאן אמבפה מקושרים באופן קבוע לקבוצות אחרות והמאמן רוצה שקט בגיזרה הזו. אגוארו יוכל להצטרף בחינם שכן הוא מסיים את חוזהו בתום העונה ואולי יחפש הרפתקה אחרונה גדולה בקריירה. השנה הוא ממעט לשחק, בעיקר בשל פציעות, ורשם 260 דקות בלבד (תשע הופעות) בהן כבש פעמיים.

* לפי "גאזטה דלה ספורט" כריסטיאן אריקסן עשוי לחזור לטוטנהאם. הקשר הדני לא השתלב באינטר כאשר המנהל המקצועי בפה מארוטה הבהיר לא אחת כי הוא בדרך החוצה. בדיווח נכתב כי ז'וזה מוריניו מעוניין במהלך וכך יהיה לו פשוט יותר לוותר על דלה עלי. אריקסן בן ה-28 שיחק שש וחצי שנים בספרס, כבש 69 שערים ב-305 משחקים והגיע עמם עד לחצי גמר ליגת האלופות.

כריסטיאן אריקסן | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

* פ.ס.וו איינדהובן מעוניינת בטובי אלדרווירלד, בלמה של טוטנהאם. לפי "טלגרף", ההולנדים מתכננים הצעה מעניינת עבור הבלגי ששיחק בעבר כזכור ביריבה הגדולה אייאקס.

* עתידו של מסוט אוזיל יוכרע בימים הקרובים, כך אישרו בכירים בפנרבחצ'ה שכידוע מנהלת איתו גם בחלון ההעברות הנוכחי מו"מ. בארסנל מקווים מאוד שיצליחו להיפטר מהקשר, שעולה להם הון וזאת על אף שהוא אפילו לא רשום בסגל הקבוצה למשחקים בפרמיירליג ובליגה האירופית.

לא רק אוזיל עשוי להגיע לטורקיה, אלא גם החלוץ מריו מנדז'וקיץ' שמנהל מו"מ עם בשיקטאש. הקרואטי בן ה-34 עזב את יובנטוס לטובת הכסף הגדול של קטאר בדצמבר 2019, אולם עזב בקיץ וכעת עשוי לשוב לכדורגל האירופי.

* סוקראטיס פאפאסטאטופולוס, בלמה של ארסנל, מעדיף לחזור לגנואה מאשר להצטרף לפנרבחצ'ה, כך לפי "סקיי ספורט איטליה". הבלם שיחק בקבוצה בין 2008 ל-2010 ורשם 32 הופעות. עבורו הליגה הטורקית לא מספיק אטרקטיבי מעבר לכך שהוא זוכר את התקופה באיטליה לטובה.

* זה אפשרי? ווסטהאם יונייטד רוצה את אוליבייה ז'ירו כמחליפו של סבסטיאן האלר שעזב ממש היום. לפי "יורוספורט", הפטישים יוכלו להעניק לצרפתי מקום של קבע בהרכב בניגוד למצבו בצ'לסי. זו העונה העשירית של ז'ירו בפרמיירליג והוא מכיר את הליגה מצוין.

ז'ירו. עוד תחנה בלונדון? | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

* ליברפול תחזק את הסגל ולא עם בלם? לפי "סאן" הבריטי, האלופה מעוניינת ברודריגו דה פול, קשר אודינזה שהיה מקושר בקיץ ללידס. שווי השוק של הקשר בן ה-26 הוא 40 מיליון ליש"ט.

* בצרפת נטען כי מוסא דמבלה הוא זה שנבחר על ידי אתלטיקו מדריד להחליף את דייגו קוסטה ששוחרר. לפי "לאקיפ", הקבוצה של דייגו סימאונה ביקשה לקבל את החלוץ בהשאלה לחצי שנה ולאחר מכן אופציית רכישה. המאמן רודי גרסיה והמנהל המקצועי ז'וניניו לא השיבו בשלילה אך הם רוצים קודם כל למצוא מחליף.

* לפי "סקיי", פיל נוויל צפוי להתמנות למאמן החדש של אינטר מיאמי, קבוצת ה-MLS בבעלותו של דייויד בקהאם – שכמובן שיתף פעולה עם נוויל במנצ'סטר יונייטד ובנבחרת אנגליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי