אסטון וילה תעלה עם קבוצת המילואים בגביע נגד ליברפול

אחרי סגירת מתחם האימונים, המדורגת שמינית בפרמיירליג מתכננת לעלות עם קבוצת המילואים למשחק הגביע נגד אלופת אנגליה, אך עדיין מחכה להתפתחויות מההתאחדות האנגלית. סאות'המפטון תקבל ניצחון טכני?

(גודל טקסט)

בלאגן אדיר באסטון וילה לפני משחק הגביע הערב (שישי, 21:45 בספורט2) נגד ליברפול. הקבוצה הודיעה אמש באופן רשמי על סגירת מתחם האימונים וכניסת כל הצוות המקצועי והשחקנים לבידוד בעקבות ההתפשטות החמורה של נגיף הקורונה, וע"פ הדיווחים באנגליה, בעקבות אי ההסכמה של ההתאחדות האנגלית לדחות את ההתמודדות, המדורגת שמינית בפרמיירליג תעלה עם קבוצת המילואים למשחק נגד האלופה, כך מדווח ה'גרדיאן' האנגלי.

בוילה קיוו עד הבוקר שהמשחק ייגמר, אך הבוקר הודיעו באופן רשמי שיעלו לשחק עם קבוצת המילואים: "אסטון וילה מאשרת שהמשחק נגד ליברפול בסיבוב השלישי ייערך השלב בוילה פארק"

מי שיוביל את הקבוצה בהתמודדות הוא מארק דילייני, מאמן קבוצת המילואים, כשגם דין סמית נכנס לבידוד. נזכיר שבעונה שעברה, וילה ניצחה 0:5 את ליברפול, שעלתה עם קבוצת הנוער בזמן שהקבוצה הבוגרת התמודדה באליפות העולם למועדונים. בוילה חוששים לקראת משחקי הליגה הבאים נגד טוטנהאם ואברטון.

במקביל, סאות'המפטון עשויה ליהנות מניצחון טכני נגד שרוסברי טאון, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה במועדון הצנוע. גם בווסט ברומיץ' סובלים ממכת קורונה, סאם אלרדייס אמר לפני המשחק נגד בלקפול: "אנחנו מרגישים בנוח מאיפה שאנחנו נמצאים כרגע ומצפים למשחק". גם בברנלי נמצאו מספר מקרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי