מקטומיניי "מפלצת", אך היתר אכזבו וקיבלו מסר מסולשיאר

הסקוטי זכה למחמאות אחרי שכבש את שער הניצחון על ווטפורד בגביע, אולם שחקנים אחרים שקיבלו הזדמנות לא הרשימו. המנג'ר: "קיבלו החלטות קשות שסיבכו את הדברים". האקס פרדיננד ביקר: "פספסו את ההזדמנות"

(גודל טקסט)

אחרי שהודחה מגביע הליגה באמצע השבוע שעבר, מנצ'סטר יונייטד התייצבה אמש (שבת) למשחק גביע נוסף, הפעם בזה הבכיר בכדורגל האנגלי, וצלחה את המשוכה עם ניצחון 0:1 על ווטפורד בדרך לשלב 32 האחרונות. סקוט מקטומיניי שענד את סרט הקפטן העניק לאדומים את הכרטיס לסיבוב הרביעי כשכבש את שער הניצחון תוך חמש דקות וזכה ללא מעט מחמאות, אך מלבדו, יתר השחקנים של אולה גונאר סולשיאר לא הותירו רושם חיובי במיוחד.

סולשיאר ביצע לא פחות מתשעה שינויים בהרכב ובין השאר העניק הזדמנות לדוני ואן דה בייק, שלא זכה להרבה קרדיט מאז הצטרפותו בקיץ. אולם בזמן שההולנדי השביע את רצונו של המנג'ר ביכולת שהציג, שחקנים כגון ברנדון וויליאמס, ג'סי לינגארד, דניאל ג'יימס ומייסון גרינווד סיפקו משחק מרשים הרבה פחות. פרשן 'סקיי' ושחקן "השדים" לשעבר, ריו פרדיננד, העביר ביקורת: "המשחק הזה נתן הזדמנות לשחקנים שוליים וזו הזדמנות מפוספסת עבור אלה שמנסים להכניס את עצמם לתכניות של המנג'ר ולקבל יותר דקות".

מעבר להופעה של שחקן כזה או אחר, יונייטד כולה דעכה כקבוצה לאחר 20 הדקות הראשונות. "ציפיתי שזה יהיה הפוך", אמר בסיום סולשיאר לגבי איך שהמשחק התפתח, "חשבתי שאחרי רבע שעה ניכנס לקצב, אבל אחרי פתיחה טובה איבדנו את הצורה ואיבדנו יותר מדי כדורים בקלות. זה נראה כאילו התחלנו לקבל החלטות קשות כדי לסבך את הדברים ו'להראות למנג'ר שאני רוצה לשחק במשחק הבא'. הם שחקנים טובים, אז הם לא היו צריכים לעשות את זה".

מקטומיניי. הוא את שלו עשה | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

כאמור, מקטומיניי שנגח פנימה את השער היחיד במשחק, היה זה שקיבל את מירב השבחים: "סקוט עשה עונה טובה מאוד עד כה. הוא הופך מסוכן יותר ויותר, הוא היה צריך לכבוש קצת יותר במצבים נייחים כי הוא מפלצת אנושית. אני מאוד שמח שהוא השיג את הגול. יש לו אופי נהדר, גישה טובה, הוא רוצה להיות הכי טוב שהוא יכול, לא מפחד להיות קולני ולעולם לא נסוג ממאבק על כדור. אני שמח שהעובדה שהוא פתח בתור קפטן לא עשתה שום שינוי אצלו", אמר סולשיאר על הסקוטי, שהעלה את מאזנו לארבעה שחקנים בכל המסגרה העונה ורחוק אחד בלבד מהכמות הגבוהה ביותר שלו בקריירה – אותה רשם בעונה שעברה.

מלבד היכולת הלא משכנעת על כר הדשא, ביונייטד מודאגים ממצבת הפצועים. המנג'ר הנורבגי הודה בסיום המשחק כי פול פוגבה, ויקטור לינדלוף ולוק שואו נותרו מחוץ לסגל בשל פציעות, כאשר בנוסף במהלך המשחק אריק באי נאלץ לפנות את מקומו להארי מגווייר בתום מחצית אחת בעקבות חבלה שספג בראשו. הבלם צפוי להיבדק יותר לעומק, אך בבדיקה הראשונית נשלל זעזוע מוח וסולשיאר הבהיר כי אינו מודע לחומרת הנזק, אך הביע תקווה שמדובר בפציעת שריר בצווארו של השחקן מחוף השנהב. באי עצמו שלח מסר לאוהדים כשצייץ בטוויטר: "אני בסדר, זו הייתה רק מכה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי