למפארד מגן על ורנר והאברץ: הם צעירים, המספרים יגיעו עם הזמן

החלוץ שבר בצורת של 13 משחקים ב-0:4 על מורקם וגם הקשר הבקיע ובישל, מנג'ר צ'לסי שמח לראות את הכוכבים שעלו כ-165 מיליון יורו חוגגים והעביר מסר: "זה משחק שיאפשר לנו לצבור ביטחון אחרי תקופה לא טובה"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי זכתה להגרלה נוחה מאוד וניצחה 0:4 קליל את מורקם מהליגה הרביעית בדרך לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי (שלב 32 האחרונות), אבל הבשורה הגדולה עבור הבלוז היא ההופעה הטובה של שחקני הרכש מהקיץ, חכים זייך, קאי האברץ וטימו ורנר.

למפארד ערך רוטציה רחבה בהרכב מול היריבה החלשה, כך שקפה עמד בין הקורות, אמרסון פתח בצד שמאל של ההגנה ואפשר לבן צ'ילוול מנוחה נדרשת, גם הבלם טיאגו סילבה פינה את מקומו לאנטוניו רודיגר ובילי גילמור הצעיר זכה ל-90 דקות במרכז המגרש, אולם בחלק ההתקפי הוא העניק דקות יקרות וחשובות לורנר והאברץ הגרמנים וגם לזייך שרק חזר מפציעה – בידיעה שזה משחק שיוכל להחזיר את כולם לקצב.

אז האברץ שהגיע תמורת כ-100 מיליון יורו מלברקוזן ומאז שנדבק בקורונה איבד את מקומו בהרכב, השיב ללמפארד עם שער ובישול, ורנר שנרכש תמורת כ-60 מיליון יורו כבש לראשונה אחרי 13 משחקים בכל המסגרות וגם היהלום הצעיר קאלום הדסון אודוי, שכבש גם במשחק הקודם נגד מנצ'סטר סיטי בליגה, הבקיע ובישל והוכיח ללמפארד שהוא ראוי לשחק ככל שניתן.

קאלום הדסון אודוי | IAN KINGTON/IKIMAGES/AFP via Getty Images

"קיבלנו את כל מה שרצינו מהקבוצה ומהמשחק הזה", הודה למפארד במסיבת העיתונאים לאחר המפגש, "זה משחק שיאפשר לנו לצבור ביטחון אחרי תקופה לא טובה. היינו זקוקים לתוצאה טובה וראיתי שהשחקנים עבדו קשה לכל אורך השבוע, אז אני שמח שהבחורים הפכו את המשימה לקלה".

כשנשאל למפארד אם זו הקלה שוורנר כבש, התחמק ואמר: "אני תמיד מרוצה שהחלוצים שלי כובשים. לטימו היו המון החמצות קורצות לאחרונה וכדורים לא נכנסו לו, אז אני שמח שהוא שיחק טוב וכבש, זה בטוח יעזור לו לביטחון ויסייע לו. זה חשוב שהוא כבש וכמו במקרה של האברץ, גם הוא זקוק לזמן – הפרמיירליג זו ליגה ששחקנים מהטובים בעולם נדרשו לזמן כדי להתאקלם אליה ואני בטוח שהם יתקדמו צעד אחרי צעד. מדברים על כך שיש לנו כוכבים צעירים ואי אפשר משחקנים צעירים להיות 'קילרים' מיד ובצורה עקבית, זה יגיע עם הזמן. זה לא מקרי ששחקנים בני 28-29 הם אלו שכובשים במספרים אדירים בזכות עבודה קשה שבסופה הם מתמודדים עם הציפיות ותג המחיר וגם מייצרים תפוקה".

על האברץ הוסיף למפארד: "קאי יכול להגיע לרמות הכי גבוהות בעולם, אין לו גבולות. הוא מאוד צעיר והפוטנציאל שלו גבוה מאוד. לכל אורך השבוע וגם במשחק היום ראיתי אותו הולך ומשתפר, הוא הולך ונהיה חזק יותר וטוב יותר מאז שנדבק בקורונה. המועדון חייב לתמוך בו עכשיו ובעתיד כי מדובר בשחקן צעיר ונדרשת סבלנות איתו. מה שהוא עשה היום זה עוד צעד קטן וטוב".

היו זקוקים לשערים האלה. ורנר והאברץ | Clive Rose/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי