רק אגוארו לא שותף לחגיגה: סיטי חוזרת לעניינים, החלוץ בבידוד

התכולים לא התקשו לפרק 0:3 את ברמינגהאם תוך 33 דקות בדרך לשלב הבא בגביע ומרבית הנדבקים בקורונה חזרו ושיחקו, אולם מלך שערי המועדון בכל הזמנים שוב לא שיחק וגווארדיולה נותר מתוסכל: "הוא שלילי בכל הבדיקות"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אם להסתמך על היכולת של מנצ'סטר סיטי בשלושת השבועות האחרונים, קבוצות הפרמיירליג צריכות להתחיל לחשוש. שישה ניצחונות רצופים יש לקבוצה של פפ גווארדיולה, ביניהם 0:1 בחוץ על סאות'המפטון, 1:3 בסטמפורד ברידג' על צ'לסי, 0:2 על מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר גביע הליגה ואתמול (ראשון) היא לא התקשתה מול ברמינגהאם מתחתית הצ'מפיונשיפ והכריעה את ההתמודדות מיד עם תחילת המשחק.

מנצ'סטר סיטי נהנתה מצמד של ברנרדו סילבה כבר ברבע השעה הראשונה של המשחק בדרך לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, פיל פודן פתח משחק שלישי ברציפות בהרכב ושוב מצא את הרשת וכבר אחרי 33 דקות לוח התוצאות הראה 0:3 – תוצאה שנשמרה עד לסיום, כי למעשה מרגע זה ואילך הסיטיזנס הורידו הילוך וגווארדיולה אף החליף את קווין דה בריינה, רובן דיאס וז'ואאן קנסלו כבר במחצית, כדי שינוחו למשחק נגד ברייטון ביום רביעי בליגה.

לעומתם, מי שזכו לדקות יקרות וחשובות הם קייל וקר (90) וגבריאל ז'סוס (75), שני הנדבקים הראשונים בחודש שעבר בקורונה בהתפרצות שהסתיימה בדחיית המשחק נגד אברטון. על הספסל גם ישב השוער אדרסון ששב לאימונים אחרי שנמצא חיובי לנגיף ומהסגל עדיין נעדר פראן טורס, אולם הוא חזר לאימונים.

33 דקות הספיקו להכרעת המפגש | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

הצרה החדשה שנחתה על סיטי היא היעדרות נוספת של סרחיו אגוארו, שאמור היה לפתוח בהרכב – גווארדיולה אישר זאת במסיבת העיתונאים לפני המשחק – אולם ברגע האחרון הוא התבשר שעליו להיכנס לבידוד בעקבות מפגש עם חולה קורונה מאומת ועל אף שהוא נמצא שלילי לנגיף, במועדון נדרשו לפעול על פי ההנחיות והארגנטיני צפוי כעת להיעדרות של 10 ימים.

גווארדיולה הודה בסיום המשחק: "אגוארו נמצא שלילי לנגיף בכל שלוש או ארבע הבדיקות האחרונות שעשינו, אבל יש פרוטוקול ועל פיו הוא צריך להישאר בבידוד. זה מאוד מצער, כי המשחק הזה יכול היה להיות מושלם בשביל שסרחיו ישחק ויזכה לדקות שהוא כל כך זקוק להן".

נזכיר כי לאגוארו, שהחמיץ את החודשים הראשונים של העונה עקב פציעה ובמהרה ספג פציעה נוספת, יש העונה רק תשע הופעות בכל המסגרות, בסך הכל 260 דקות על כר הדשא בהן כבש פעמיים בליגת האלופות. הוא מסיים את חוזהו בתום העונה ועד כה לא פורסמו דיווחים רציניים על מו"מ שמנהלת סיטי להארכת חוזהו של החלוץ בן ה-32, מלך השערים שלה בכל הזמנים.

אגוארו. חוסר מזל לארגנטיני | Manchester City FC via Getty Images)

באשר למשחק שהוכרע כבר אחרי כחצי שעה ועל העובדה שסיטי שוב רשמה שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות לראשונה מאז עונת 2018/19, אמר המנג'ר: "אם אתם עוקבים אחרי הדרך שעושה מנצ'סטר סיטי מאז שהגעתי לכאן, אתם יודעים שאנחנו לעולם לא מוותרים על משחק. זו הסיבה שאנחנו בגמר גביע הליגה ארבע פעמים ברציפות ועכשיו גם מתקדמים בגביע. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק וככל שהשחקנים שלי כשירים ורעננים, אשתמש בהם".

השוער האמריקאי זק סטפן, שזכה לשחק בדרבי בגביע הליגה וגם אתמול, צפוי כעת לרדת לספסל לאור שובו של אדרסון ועל כך אמר: "שמחתי מאוד לשחק לראשונה בגביע האנגלי ואני מקווה להמשיך לשחק בגביעים, כי אלו מפעלים חשובים וכמובן אני רוצה העונה להניף גביע. מנצ'סטר סיטי תמיד שואפת לזכות בכל התארים ואנחנו נעשה את הכל כדי לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים".

סטפן. עוד שער נקי לשוער המחליף | Manchester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי