מוריניו העביר מסר לפרמיירליג, קרלוס ויניסיוס חיקה את למפארד

החלוץ היה הראשון שכובש שלושער בגביע עבור "המיוחד" מאז הקשר ב-2007. הפורטוגלי שמח על ה-0:5 של טוטנהאם: "גאה לקחת חלק בטורניר הזה" והבהיר: "מצפה לשחק נגד וילה, לא אמרו לנו אחרת". וגם: המחווה המרגשת

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם ידעה שיש לה רק מה להפסיד במפגש הקצוות הגבוה ביותר בגביע האנגלי – המפעל הוותיק ביותר, כשפגשה את מארין מהליגה השמינית (161 מקומות הפרידו בין הקבוצות). הספרס, ללא הארי קיין ויונג מין סון (פתח על הספסל ולא שותף), הכריעו את המשחק עם בליץ גדול של 13 דקות והובילו 0:4 במחצית. בסוף זה נגמר בניצחון 0:5. החלוץ קרלוס ויניסיוס היה הראשון שכובש שלושער לזכות קבוצה של מוריניו במפעל הזה מאז עשה זאת פרנק למפארד מאז ינואר 2007. אלפי דיוויין בן ה-16 ו-162 ימים הפך לשחקן הצעיר ביותר שמשחק בקבוצה הבוגרת וגם לכבוש הצעיר ביותר של המועדון.

לוקאס מורה שהבקיע בבעיטה חופשית לראשונה במדי הספרס (ובעצם מאז אוקטובר 2016, נגד נאנסי), יקווה לקבל יותר הזדמנויות מעתה ואילך. מנגד, גארת' בייל ששב לשחק ושולב כמחליף – המשיך את העונה הדי מתסכלת שלו.

מוריניו לא ממש התייחס לגביע אלא כבר חושב על משחק הליגה נגד אסטון וילה ברביעי. כזכור, וילה עלתה למשחק הגביע נגד ליברפול עם קבוצת המילואים לאור התפרצות קורונה במועדון. את הפורטוגלי זה לא מעניין וכשנשאל האם הוא מצפה לשחק, אמר: "כן, אף אחד לא אמר לי שאנחנו לא הולכים לשחק ברביעי ולכן אנחנו מתחילים להתכונן למשחק כמו שהוא, נעשה זאת היום (שני) וכן בשלישי אלא אם כן יגידו לי משהו אחר".

על המשחק: "אני תמיד גאה לקחת חלק בטורניר יוקרתי כמו הגביע האנגלי. כמאמן טוטנהאם אני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים. הגישה שלנו הייתה נכונה וטובה, ניצחנו את המשחק בהקדם האפשרי ועשינו הכל כמו שצריך בלי לקחת סיכונים מיותרים. סגרנו את המשחק כבר במחצית".

על ויניסיוס שכבש שלושער: "כמובן שזה נחמד בשבילו. הוא חלוץ שלא משחק הרבה כי הוא מתמודד עם שחקנים גדולים – בכל פעם שיש לו הזדמנות, כמו בליגה האירופית – הוא שם בשבילנו ואנחנו מאוד שמחים". מוריניו בירך גם על השער של דיוויין: "זה טוב לילד, הצלחנו לתת דקות לצעירים, אני בטוח שבכל האקדמיה התרגשו. דיין סקרלט כבר הפך לשחקן הצעיר ביותר בליגה האירופית. אין סיבה שדיוויין לא ישחק עוד".

קרלוס ויניסיוס | Clive Brunskill/Getty Images

הספרס נהגו בג'נטלמניות ופרגנו לשחקני היריבה. לאור מגיפת הקורונה נקטעה המסורה העתיקה של החלפת החולצות בסיום המשחק. על כן, טוטנהאם הגיעה ערוכה עם חולצות משחק בין היתר של קיין וסרחיו רגילון. מעבר לכך, המארחת הצליחה למכור גם 30,697 כרטיסים לצפייה וירטואלית, בעשרה ליש"ט כל אחד, כדי להחזיר את הכסף הפוטנציאלי שעבד מהעובדה שהמשחק התקיים ללא קהל. מייק האוורד שקיבל חולצה של קיין, כתב בטוויטר: "וואו, איזו חוויה אדירה. שמחתי לשחק נגד קבוצה ברמה עולמית. זה מסע שלא אשכח לעולם. חולצה קטנה ויקרה של קיין לאוסף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי