Sport1 Banner

דיווח: אברמוביץ' מעוניין להחזיר את גרנט לצ'לסי

בדרך לקאמבק? בזמן שמעמדו של המנג'ר למפארד מעורער, באנגליה פורסם כי הבעלים של הבלוז, שיחסיו עם הישראלי "קרובים מאוד", שוקל להשיב אותו למועדון בתפקיד מקצועי

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

על רקע התערערות מעמדו של פרנק למפארד בצ'לסי, לאחר שהבלוז סיימו את שלושת המחזורים האחרונים בפרמיירליג ללא ניצחון, דיווח מסקרן מאוד פורסם הערב (שני) באנגליה: על פי אתר "Team Talk", הבעלים רומן אברמוביץ' שוקל להחזיר את אברם גרנט בתפקיד ניהולי. כידוע, גרנט שימש כמנג'ר צ'לסי בעונת 2007/08 וסיים איתה במקום השני בליגת האלופות, בליגה האנגלית ובגביע הליגה. בנוסף, הוא עבד במועדון הלונדונים כמנהל ספורטיבי.

רק לפני שלושה ימים, הישראלי הביע תמיכה בלמפארד, שהיה מהבולטים בין שחקניו בצ'לסי בעשור הקודם. גרנט העלה פוסט באינסטגרם, בו התייחס לתקופה הרעה שעוברת על הקבוצה ושלח מסר למאמן: "מה שאני יכול לומר לפרנק זה שיהיה סבלני, שלא יאבד את זה כשדברים לא הולכים טוב וישמור על רוח הלחימה. שנית, אל תאבד את מה שיש לך בראש. תחשוב נכון וחפש פתרונות. אם תעשה זאת, אני בטוח שהכל יהיה בסדר כי יש לך את האיכות והפוטנציאל".

באנגליה נכתב כי מעבר להיכרות בין גרנט ללמפארד, הצטרפות של הישראלי תוסיף "מוח כדורגל" משמעותי נוסף לשדרת מקבלי ההחלטות המקצועיות. בנוסף הודגש כי גרנט ביחסים קרובים מאוד עם אברמוביץ'.

ראוי להזכיר כי לפני חודשיים, בגאנה פורסם כי גרנט נפגש עם ראשי ההתאחדות לכדורגל באיחוד האמירויות וצפוי לחתום שם על מנת לספק ייעוץ מקצועי ולסייע בפיתוח הענף במדינה מהמפרץ.

אברם גרנט , פרנק למפארד | Michael Steele/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי