"גרנט עשוי לאמן את צ'לסי העונה, טוכל ימונה בקיץ"

על פי עיתונאי בכיר ב"בילד", הישראלי בהחלט עשוי לשוב לסטמפורד ברידג' וגם לתפוס את מקומו של פרנק למפארד אם יוחלט על סיום דרכו, אקס פריז סן ז'רמן בכוננות לעונת 2021/22

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

האם אברהם גרנט יחזור לצ'לסי? לפני מספר ימים דיווחה התקשורת האנגלית על כך שהישראלי עשוי לשוב לסטמפורד ברידג' ושהבעלים רומן אברמוביץ' כבר שוחח איתו בנושא, אלא שהיו מקורבים למועדון ובתקשורת באנגליה שהתייחסו לכך בביטול וטענו שמדובר בפרסומים חסרי שחר.

הבוקר (שישי), במפתיע, דווקא עיתונאי גרמני בכיר שעובד ב"בילד" התייחס לאפשרות שגרנט ישוב לצ'לסי ואף גילה פרט חדש: לא רק שמדובר באפשרות שנמצאת על הפרק בצ'לסי, אלא שגם כבר יש מועמד מוביל ליום שאחרי פרנק למפארד, אם האחרון יפוטר בעתיד.

על פי כריסטיאן פאלק, אברהם גרנט עשוי להחליף את למפארד ולהדריך את צ'לסי עד תום העונה, בסיומה ישוב לשמש כמנהל טכני או תפקיד מנהלי אחר ועל הקווים של צ'לסי יעמוד תומאס טוכל, שפוטר בחודש שעבר מפריז סן ז'רמן אחרי שהגיע איתה לגמר ליגת האלופות וכעת הוחלף במאוריסיו פוצ'טינו עקב חילוקי דעות עם המנהל המקצועי בעיר האורות, לאונרדו.

כזכור, גרנט הגיע לצ'לסי לפני למעלה מעשור על תקן מנהל טכני, אולם מצא את עצמו מאמן הקבוצה בעקבות פיטורי ז'וזה מוריניו. גרנט הגיע עם הבלוז עד גמר ליגת האלופות ב-2007/08, אך נכנע למנצ'סטר יונייטד בפנדלים והוא גם המאמן עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בצ'לסי בעידן אברמוביץ' – 69 אחוזים, יותר מאנטוניו קונטה (67 אחוז) וממוריניו (66) שכמובן אימנו הרבה יותר משחקים בצ'לסי.

לאחר 17 משחקים בפרמיירליג, צ'לסי רק במקום התשיעי עם 26 נקודות במאזנה, אולם רחוקה רק שש נקודות מהמקום הרביעי ו-10 מהפסגה. מחר היא תתארח אצל פולהאם לדרבי לונדוני קריטי לשתי הקבוצות (החל מ-19:20 בספורט2).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי