מוריניו תקף את בייל לפני שפילד, סיטי תארח את פאלאס

באנגליה פורסם סרטון בו המאמן כועס: "אתה רוצה להישאר כאן או ללכת לריאל ולא לשחק כדורגל?" הספרס, עם ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים, לא יכולים למעוד נגד האחרונה. דה בריינה מחפש בישול מאה, קון בחוץ

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה האנגלית יימשך גם מחר (ראשון) עם שלושה משחקים. שתיים שיירצו לנצל את קרב המוליכות בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד, הן הקבוצות של פפ גווארדיולה וז'וזה מוריניו. טוטנהאם תתארח אצל שפילד יונייטד בתקווה להשאיר מאחור את התקופה הפחות טובה שלה, ובסיום הערב תארח מנצ'סטר סיטי את קריסטל פאלאס.

שפילד יונייטד – טוטנהאם (16:00, שידור ישיר בספורט2)

הקבוצה של ז'וזה מוריניו מגיעה למשחק עם ניצחון אחד בלבד בששת המחזורים האחרונים מה שדחף אותה למטה עד למקום השישי בטבלה. לא פלא שהמנג'ר הפורטוגלי עצבני ולפי הדיווחים בבריטניה, גארת' בייל היה זה שספג את האש באימון. סרטון וידאו שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות מציג טענה של מוריניו: "אתה רוצה להישאר כאן? או ללכת לריאל מדריד ולא לשחק כדורגל?". לא היה אישור לכך שמדובר בבייל אך נראה מאוד לא סביר שסרחיו רגילון שמשחק היטב העונה – זכה לביקורת.

"ואם זה המצב, הכל מצביע על כך שהוולשי לא לוקח את האימונים מספיק ברצינות, דבר שהוא בלתי נסבל עבור מוריניו. צריך להתחיל לשאול כמה בייל רעב להמשיך לשחק ברמה הגבוהה ואולי ריאל לא טענתה", נכתב ב"דיילי מייל". בחצי עונה בספרס בייל רשם 623 דקות בהן תרם שלושה שערים, אחד מהם בלבד בליגה.

האורחת מקווה לקבל בחזרה את סטיבן ברחווין שלא שיחק כבר שבועיים בעוד ג'ובאני לו צ'לסו ייעדר בוודאות. בשנה שעברה שפילד השיגה ארבע נקודות מטוטנהאם – תיקו 1:1 במשחק החוץ ו-1:3 נהדר במשחק הביתי בחודש יולי.

מוריניו אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להבקיע את השערים ולא לעשות טעויות קשות שמענישות אותנו. אם אתה משווה את ההופעה של הוגו לוריס לבין אלפונס אראולה במשחק האחרון אתה מקבל את התשובה. אראולה ביצע הצלות אדירות והייתה גם קורה. זה נראה מסובך אך זה ניתוח בסיסי של המשחק. כמובן שאני חופר עמוק ומנסה לראות כיצד הקבוצה שלי יכולה להשתפר. אם אתה לא טועה – אתה מנצח, אחרת – אתה נענש.

שפילד יונייטד חגגה באמצע השבוע ניצחון ראשון מזה 20 משחקים בפרמיירליג אך היא עדיין עמוק במקום האחרון בטבלה ונאבק על התואר המפוקפק – לא להיות הקבוצה הגרועה בתולדות הפרמיירליג איי פעם. ג' רובינסון ייעדר, לגבי אנדה סטיבנס, אולי מקברוני וג'ורג' באלדוק – תתקבל החלטה לפני המשחק.

הארי קיין | Visionhaus

מוריניו לא התרשם מהמיקום: "אני לא מסתגל רק על הטבלה, הם בכלל לא הקבוצה הגרועה בליגה. בפעמים רבות היריבה לא הייתה טובה מהם. הפרטים הקטנים הכריעו את המשחק. אם נחשוב שזו הקבוצה הכי חלשה – אנחנו בצרות גדולות".

מנצ'סטר סיטי – קריסטל פאלאס (21:15, שידור ישיר בספורט2)

סגנית האלופה, שלא הפסידה ב-14 משחקיה האחרונים בכל המסגרות, ניצחה בשבעה מעשרת משחקי הליגה האחרונים בין השתיים אך מנגד נכשלה פעמיים ברציפות במשחקי הבית. לפפ גווארדיולה מעולם לא היה רצף של שלושה משחקי בית ללא ניצחון בכל הקריירה שלו. בסיטי יודעים שיש להם הזדמנות פז לצמצם פערים כאשר ליברפול תפגוש את מנצ'סטר יונייטד. פפ רחוק ארבע נקודות מהפסגה כשיש לו משחק חסר.

קווין דה בריינה זקוק לבישול אחד כדי לרשום ציון דרך ענק של מאה בישולים בכל המסגרות במדי סיטי. סרחיו אגוארו ימשיך להיעדר שכן הוא בבידוד גם איימריק לאפורט ונייתן אקה בחוץ. הבלם אריק גארסיה, שימשיך בקבוצה עד תופ העונה – צפוי להיות מוכן למשחק.

קווין דה בריינה | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

פפ אמר לקראת המשחק: "הם מענישים על הטעויות שלך. יש להם איכות גדולה בחלק הקדמי עם ווילפריד זאהה וכריסטיאן בנטקה. במרכז ההגנה משחקים בלמים מנוסים וראינו עד כמה הם הקשו על ארסנל. סבלנות תהיה המפתח שלנו במשחק הזה". הוא מודע לסטטיסטיקה: "לא הצלחנו לנצח אותם בשני משחקי הבית הקודמים כך שיהיה לא פשוט. אנחנו חושבים רק על המשחק מחר ולא על קרב הצמרת".

על מאבק האליפות: "זה היה מרגש ומפתיע עבור האוהדים הנייטראלים בחצי הראשון של העונה. אני מקווה שהשחקנים לא חושבים רחוק מדי. במחצית השנייה של העונה הלחץ גובר ונלחמים על התואר. לכל קבוצה יש את העליות והמורדות שלה העונה, יותר מתמיד. לכל קבוצה יש בערך ארבע תוצאות טובות ואז אחת או שתיים גרועות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי