צפו בתקציר: 1:3 לטוטנהאם אצל שפילד, שער מדהים לאנדומבלה

אחרי איבוד הנקודות נגד פולהאם, התרנגולים חזרו זמנית לרביעייה הראשונה עם ניצחון נגד נועלת הטבלה. הצרפתי הקפיץ באומנות את השלישי, קיין ואורייה כבשו לפני כן

(גודל טקסט)

לצד משחק העונה בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד, המחזור ה-19 בליגה האנגלית נמשך הערב (ראשון), כאשר במשחק המוקדם של היום, טוטנהאם ניצחה 1:3 את שפילד יונייטד וחזרה זמנית לרביעייה הראשונה של הליגה.

שפילד יונייטד – טוטנהאם 3:1

אחרי שניצחה את ניוקאסל במחזור האחרון, נועלת הטבלה שפילד יונייטד קיבלה רוח גבית חזקה מאוד, כשהיא יודעת שהיא חייבת כל נקודה כדי לשמור על מאבק ההישארות בליגה בחיים. מי שהתייצבה היום נגד ה"להבים" הייתה טוטנהאם, שרק לפני ארבעה ימים איבדה נקודות נגד פולהאם מהקו האדום. כבר מהרגע הראשון היה ברור שהתרנגולים הגיעו ל"בראמל ליין" כדי לנצח.

ז'וזה מוריניו ראה את חניכיו חוגגים כבר אחרי חמש דקות, זאת לאחר כדור קרן מדויק שהרים יונג-מין סון לראשו של סרג' אורייה. בדקה ה-40 הארי קיין כבש את שערו ה-12 העונה בליגה, והשווה שיא של כריסטיאנו רונאלדו וג'יאנפרנקו זולה עם שערו ה-20 בפרמיירליג מבעיטה ממחוץ לרחבה.

שפילד חזרה למשחק בדקה ה-59 עם נגיחה מוצלחת של דייויד מקגולדריק, אך שלוש דקות לאחר מכן נכבש השער היפה במשחק – סטיבן ברחוויין הקפיץ מעל ההגנה באדום-לבן לעברו של טנגי אנדומבלה והצרפתי הקשית מעל ארון ראמסדייל מזווית קשה מאוד עבורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי