תלויה בעצמה: 0:4 נהדר לסיטי על קריסטל פאלאס, הצמרת רותחת

ניצחון חמישי ברציפות לקבוצה הלוהטת של פפ גווארדיולה, שרחוקה שתי נקודות מהפסגה עם משחק חסר ותוכל לכבוש את המקום הראשון. גונדואן וסטרלינג כבשו שערים נפלאים, סטונס הוסיף צמד

(גודל טקסט)

מה-0:0 בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד היום (ראשון) יצאה מרוויחה אחת עיקרית – מנצ'סטר סיטי. ומהר מאוד התכולים ניצלו את חלוקת הנקודות בין שתי האדומות, כאשר גברו הערב 0:4 על קריסטל פאלאס בתצוגה נפלאה, המשיכו ללהוט עם ניצחון חמישי ברציפות והבעירו את צמרת הפרמיירליג.

כעת, לסיטיזנס של פפ גווארדיולה 35 נקודות במקום השני – שתי נקודות מתחת ליונייטד שבמקום הראשון ומספר נקודות זהה לזה של לסטר השלישית. ליברפול רביעית עם 34 נק', טוטנהאם חמישית עם 33 נק'. היתרון של מנצ'סטר סיטי הוא המשחק החסר ביחס לכולן, כך שהיא תלויה בעצמה ותוכל לכבוש את הפסגה בהמשך.

כאמור, זה היה ניצחונה החמישי ברציפות של הקבוצה של גווארדיולה בליגה והמשחק התשיעי ברצף ללא הפסד בפרמיירליג. המאמן הספרדי כבר התבטא בשבועות האחרונים שהוא מרוצה מאוד מהשיפור של חניכיו והוא מרגיש שהם מתחילים למקסם את עצמם – וכך באמת נראה על הדשא במשחקים האחרונים.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Simon Stacpoole/Offside/Offside via Getty Images

החגיגה החלה בדקה ה-26, כאשר קווין דה בריינה הגביה כדור קרן שיצאה אל מחוץ לרחבה והגיע לפרננדיניו. הברזילאי מצא את הבלגי בחזרה באגף הימני, ובאומנות האחרון שלח כדור על החלק החיצוני של הנעל אל מרכז הרחבה. ג'ון סטונס התרומם היטב, נגח לרשת וקבע 0:1. השער השני היה היפה במשחק, וגם הוא התחיל מקרן. היא הסתיימה בחטיפת כדור של אילקאיי גונדואן 20 מטר מהשער של קריסטל פאלאס ובעיטה יוצאת מן הכלל ומסובבת של קשר נבחרת גרמניה מ-18 מטרים אל בין החיבורים של ויסנטה גואיטה.

השלישי נכבש גם הוא על ידי סטונס, שהשלים צמד, וגם הוא – החל מכדורגל קרן. דה בריינה הגביה, ובתום ערבובייה ברחבה הבלם שלח בעיטה חדה ופנטסטית ברגל שמאל אל הרשת. התכולים לא עצרו, וראחים סטרלינג קבע את תוצאת המשחק עם הרביעי בדקה ה-88 בשער הנהדר שמתחרה עם הביצוע של גונדואן. סטרלינג לקח כדור חופשי מסף הרחבה ובאומנות סיבב אל חיבורי הפינה הרחוקה בביצוע פשוט מושלם.

ביום רביעי מצפה למנצ'סטר סיטי קרב מול אסטון וילה, קרב בסיומו אולי תוכל לטפס אל המקום הראשון בטבלה (החל מ-19:50, שידור ישיר בספורט2). מבחינת פאלאס, הקבוצה של רוי הודג'סון הפסידה אחרי שלושה משחקי ליגה בהם לא נכנעה, והיא נותרה במקום ה-13 בטבלה.

ג'ון סטונס חוגג | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images
ראחים סטרלינג חוגג | Dave Thompson – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי