מוריניו מיואש מבייל, מסרב לאריקסן ומעביר מסר דרך אנדומבלה

ז'וזה מוריניו | Mike Egerton - Pool/Getty Images

הצרפתי כבש שער יוצא מן הכלל והבטיח לטוטנהאם ניצחון 1:3 בשפילד, "המיוחד" החמיא לו אחרי שנה לא קלה ואף ייתכן שהשתמש בו כדי לבקר את הוולשי ששוב לא שותף. וגם: הדני עשוי לשוב לאנגליה, אך לא לתרנגולים

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

סון שוב בישל, קיין שוב כבש וטוטנהאם שוב ניצחה. אחרי ה-1:1 המאוד מאכזב נגד פולהאם בשבוע שעבר, התרנגולים ניצחו אתמול (ראשון) 1:3 משכנע את שפילד יונייטד שבמקום האחרון בליגה וקפצו למקום החמישי, מרחק ארבע נקודות בלבד מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד.

עם כל הכבוד לבישול של סון מהקרן ולשער הנהדר של הארי קיין, הביצוע המרשים ביותר היה של טנגי אנדומבלה, שבבעיטה וירטואוזית שכמוה לא רואים כל יום הצליח להפתיע עת ארון רמסדייל ולשים את הכדור בפינה הרחוקה של שערו.

צפו ב-1:3 של טוטנהאם ובשער הנהדר של אנדומבלה

אנדומבלה, שעבר שנה לא קשה תחת מוריניו, שמע אתמול את "המיוחד" משבח אותו בצורה יוצאת דופן, במה שבממלכה מעריכים שגם היה מסר חד לעבר בייל: "אני מאמן שנים רבות ויש לי את הניסיון כדי לדעת מתי שחקן מוכן ונראה טוב ומתי שחקן צריך לשנות את המצב ולהרים את יכולתו. זו גם חלק מהאחריות של כדורגלן לדעת להרים את עצמו וטנגי זו דוגמה אדירה לכך, כי הדלת תמיד הייתה פתוחה עבורו והוא הצליח להבין מה עליו לעשות. הוא הבין היטב מה עליו לעשות וגם כבש שער יוצא מן הכלל. לי לא אכפת מזה שהוא הבקיע, אלא מאיך שהוא הופיע והיה לו משחק מצוין. הוא משחק מצוין ואני מאוד מרוצה ממנו כרגע".

טנגי אנדומבלה | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

אם הזכרנו את בייל, אז לפי "דיילי מייל" למוריניו מתחילה להימאס הסחבת עם הוולשי שממעט לשחק ובסוף השבוע אף דלף סרטון מאימון טוטנהאם שזו צועק עליו המנג'ר: "אתה רוצה להישאר פה או לחזור לריאל מדריד ולא לשחק?". לבייל יש הופעה אחת בלבד בהרכב במסגרת בפרמיירליג מאז שהוא חזר בהשאלה מריאל מדריד ובסך הכל 161 דקות ליגה, כשאת מירב הדקות שלו קיבל בליגה האירופית שבמדיה שיחקה טוטנהאם בהרכב משני ברוב הזמן.

בינתיים, על פי "פוטבול לונדון", נציגיו של כריסטיאן אריקסן אכן פנו לראשי טוטנהאם והציעו קאמבק לתרנגולים, אלא שבטוטנהאם ככל הנראה לא ינסו להחזיר את הקשר הדני שכיכב במדיהם במשך שבע שנים, עד שעזב לאינטר לפני כשנה. לפי הדיווח, מוריניו לא התרשם שאריקסן נמצא בשיאו בזמן שהתאמן תחתיו בלונדון ונראה שגם עסקת גארת' בייל, שלא הצליחה בלשון המעטה וכנראה תסתיים בחזרת הקשר לריאל מדריד בתום העונה, הבהירה לדניאל לוי והתרנגולים שלא תמיד כדאי להחזיר אקסים שכיכבו ועזבו. עם זאת, בהחלט ייתכן שאריקסן ישוב לפרמייירליג ויפגוש את טוטנהאם בקרוב

גארת' בייל | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי