צמד לאובמיאנג, ארסנל במקום העשירי לאחר 0:3 על ניוקאסל

התותחנים ממשיכים לטפס לחלק העליון בטבלה הודות לניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. הגאבוני שבר בצורת בליגה עם שערים נפלאים, בין לבין סאקה כבש את השני. הפסד שלישי ברציפות למגפייז

קבוצות: ארסנל ניוקאסל
(גודל טקסט)

המחזור ה-19 של הפרמיירליג אשר סוגר את הסיבוב הראשון ננעל היום (שני) עם משחק אחד באצטדיון האמירויות בין ארסנל לניוקאסל, שהסתיים בניצחון 0:3 למארחת שעלתה למקום העשירי. למרות כל זאת יש לציין כי משחקי הסיבוב הראשון רחוקים מלהיות גמורים ואף במהלך השבוע יתקיימו לא פחות משישה משחקים השלמה.

בחזרה למשחק בצפון לונדון. המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה והסתיימה ללא שערים, אך התותחנים יצאו למחצית השנייה בכל הכוח ועלו ליתרון בדקה ה-50. תומאס פארטי החל מתפרצת עם כדור ארוך ומדוייק לפייר אמריק אובמיאנג, שחדר לרחבה והכניע את קארל דארלו עם בעיטה חזקה בשמאל מזווית קשה. עבור הגאבוני זה היה שערו הרביעי בליגה והראשון לאחר חמישה מחזורים.

בדקה ה-61 ארסנל הכפילה ממהלך מצוין של שני שחקני הבית הצעירים שלה. אמיל סמית' רואו  ביצע כניסה חכמה לרחבה ומצא את בויאקו סאקה חופשי לחלוטין, שחקן הכנף האנגלי לא התבלבל וכבש גם הוא את הרביעי שלו בליגה. הקבוצה של מיקל ארטטה לא הסתפקה בשני כיבושים ונעצה את המסמר האחרון בדקה ה-77 לאחר שהמגן הימני סדריק סוארס פרץ לרחבה וכמעט עבר את הקו החוץ, אך הספיק ברגע האחרון להוציא כדור רוחב לאובמיאנג, שחגג צמד ראשון העונה.

שחקני ארסנל חוגגים | ADAM DAVY/POOL/AFP via Getty Images

ארסנל כאמור חלפה על פני אסטון וילה וטיפסה למקום העשירי הודות לניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, אך לווילה יש בקנה עוד ארבעה משחקי השלמה. ניוקאסל מנגד שרשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות נותרה במקום ה-15.

פייר אמריק אובמיאנג | Catherine Ivill/Getty Images
קאלום ווילסון, תומאס פארטיי, רוב הולדינג | Catherine Ivill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי