צפו בתקציר: ניצחון רביעי ברציפות לווסטהאם, 1:2 על ווסט ברומיץ'

ירמולנקו בישל לאנטוניו את שער הניצחון. באוון כבש ראשון, פריירה איזן זמנית. הפטישים במקום השביעי עם שישה משחקים ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות

(גודל טקסט)

לאחר התיקו בין יונייטד לליברפול והניצחון של ארסנל אמש, המחזור ה-18 בפרמיירליג נמשך הערב (שלישי) עם שני משחקים. במשחק המרכזי, לסטר ניצחה את צ'לסי, אך משחק לא פחות מעניין נערך קודם לכן, כשווסטהאם הלוהטת השיגה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות ומשחק שישי ברציפות ללא הפסד, חודש אחרי שהובסו 3:0 ע"י צ'לסי.

אחרי ניצחון דחוק על ברנלי במחזור הקודם, הפטישים אירחו באצטדיון האולימפי שבלונדון את ווסט ברומיץ' החלשה שקטעה במחזור האחרון רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון עם 2:3 על וולבס, ורגע לפני סיומה של מחצית רגועה, ג'ארוד באוון ניצל בלבול הגנה של ווסט ברומיץ', השתלט על כדור ברחבה והעניש. 0:1 לווסטהאם בירידה להפסקה.

המחצית השנייה נפתחה בצורה הפוכה. ווסט ברומיץ' לא הרימו ידיים ובדקה ה-51, מתיאוס פריירה הנהדר קיבל כדור מחוץ לרחבה, ועם הרבה ביטחון שחרר בעיטה חזק ושטוחה לפינה הימנית. 1:1! השער הוביל ללחץ כבד של ווסטהאם בדקות הבאות ועשר דקות לאחר מכן, בדקה ה-61, הרמה נהדרת של אנדריי ירמולנקו המחליף מוצאת את הראש של מיקאיל אנטוניו. החלוץ האנגלי הנהדר כהרגלו נמצא במקום הנכון וכובש עם נגיחה את השער השישי שלו העונה בפרמיירליג. 1:2 לווסטהאם. לאחר מכן המשחק נהיה סוער ואגרסיבי, אך הקבוצה של דייויד מויס הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום ולהשיג ניצחון ביתי חשוב, התשיעי העונה בפרמיירליג.

בעקבות הניצחון ווסטהאם מטפסת למקום השביעי בטבלה, ען 32 נקודות, רק חמש פחות מהמוליכה, מנצ'סטר יונייטד, אך גם משחק אחד יותר. מנגד, ווסט ברומיץ' ממשיכה להסתבך בתחתית ולאחר 19 משחקים, הצליחה לצבור רק 11 נקודות, ולמרות ששיחקה שני משחקים יותר מברנלי, היא רחוקה חמש נקודות ממנה ומהמקום הבטוח מעל הקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי