צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי גברה 0:2 על אסטון וילה, שער נהדר לברנרדו

צפו: התכולים תקפו ללא הפסקה, רשמו 28 איומים, ובסוף נשמו לרווחה לאחר שערים מאוחרים של הפורטוגלי (79) וגונדואן (90). ווקר ודה בריינה נפצעו

(גודל טקסט)

לראשונה מאז אוגוסט 2019, מנצ'סטר סיטי עלתה בפסגת הפרמיירליג, אז זה קרה לשעתיים בלבד אחרי הניצחון של מנצ'סטר יונייטד. התכולים רשמו הערב (רביעי) 0:2 ביתי נגד אסטון וילה במשחק השלמה מהמחזור הראשון, כשהם פשוט לא הפסיקו לשנייה לאיים על השער היריב. שערים חשובים של ברנרדו סילבה ואילקאי גונדואן לקראת הסיום העלו זמנית את קבוצתו של פפ גווארדיולה למקום הראשון.

יומיים בלבד לאחר שחגג את יום הולדתו ה-50, המנג'ר הספרדי רצה מקבוצתו מתנה אחת ברורה – ניצחון שישי ברצף בליגה האנגלית. בהרכבו ניתן היה למצוא את ראחים סטרלינג בחוד, כאשר לצדו עלו פיל פודן וברנרדו. כבר בפתיחה ניתן היה להבין שמנצ'סטר סיטי הולכת ללחוץ בכל דקות המשחק את האורחת, ובסיום המשחק נרשמו לא פחות מ-28 בעיטות לעבר שהשער של אמיליאנו מרטינס.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, בה מנצ'סטר סיטי איבדה את קייל ווקר עקב פציעה, במהלך החצי השני הגיעה מכה יותר כואבת עבור גווארדיולה, כאשר קווין דה בריינה נאלץ לרדת מהמגרש בשל פציעה שספג. הבלגי ירד ישירות לחדר ההלבשה על מנת לקבל טיפול.

רגע קשה במשחק. דה בריינה ירד מהמגרש עקב פציעה | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

מן העבר השני, הבלם טיירון מינגס רשם לא מעט הצלות גדולות בגופו, אך בדקה ה-79 הוא איבד את הכדור שהוביל לשער היתרון של סילבה. בהמשך קיבלה סיטי פנדל בשל נגיעת יד של מת'יו קאש ברחבה, אותו גונדואן כבש ללא בעיות. בעוד שישה ימים תפגוש מנצ'סטר סיטי את ווסט ברומיץ' (26.1), כאשר מנגד וילה תארח את ניוקאסל (23.1).

ניצחון שישי ברצף למנצ'סטר סיטי בליגה | Victoria Haydn/Manchester City FC via Getty Images

הרכבים

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר (אולכסנדר זינצ'נקו, 28), רובן דיאס, ג'ון סטונס, ז'ואאו קנסלו, רודרי, אילקאי גונדואן, קווין דה בריינה (גבריאל ז'סוס, 59), ברנרדו סילבה, פיל פודן, ראחים סטרלינג (ריאד מאחרז, 72).

אסטון וילה: אמיליאנו מרטינס, מת'יו קאש, אזרי קונסה, טיירון מינגס, מאט טארגט (ניל טיילור, 75), דוגלאס לואיז, ג'ון מקגין, ג'ק גריליש, ברטרנד טראורה (ג'ייקוב ראמזי, 68), רוס בארקלי (אנואר אל-גאזי, 68), אולי ווטקינס.

מהלך המשחק

דקה 4, איום ראשון במשחק: קרן של דה בריינה הגיעה לגונדואן, שנגע בכדור והציב את ברנרדו מול מרטינס, אך השוער הדף את הכדור של הגרמני ממרחק קצר מאוד.

סילבה מול מרטינס. הצלה גדולה של השוער | Clive Brunskill/Getty Images

דקה 28, חילוף מוקדם במשחק: לאחר שנתקל בגריליש במהלך קרב אווירי, ווקר לא הצליח להמשיך במשחק ובמקומו נכנס זינצ'נקו.

קייל ווקר | Clive Brunskill/Getty Images
קייל ווקר, אולכסנדר זינצ'נקו | Clive Brunskill/Getty Images

דקה 38, איום של וילה: אחרי דקות רבות בהן שתי הקבוצות לא הצליחו לאיים על השער, בארקלי ניסה לסובב מ-16 מטרים לפינה של אדרסון, אבל השוער הברזילאי קלט את הכדור.

רוס בארקלי | Clive Brunskill/Getty Images

דקה 51, סיטי מתקרבת לשער: התכולים ממשיכים בלחץ העצום על השער של מרטינס, גונדואן שלח כדור ששרק מעל המשקוף.

דקה 53, אסטון וילה הייתה קרובה לשער! טראורה ניצל החלקה של דה בריינה כדי לגנוב את הכדור ולרוץ עד השער, אבל יציאה נהדרת של אדרסון מנעה של האורחת.

טראורה גונב את הכדור לדה בריינה | Clive Brunskill/Getty Images

דקה 54, הכדור במשקוף!! זה היה צריך להיות שער היתרון של מנצ'סטר סיטי! כדור חכם של דה בריינה הציב את קאנסלו בתוך הרחבה, המגן הטעה את המגן שלו ובעט כדור מסובב למשקוף.

דקה 79, 0:1 למנצ'סטר סיטי! אחרי רצף החמצות בלתי נגמר, ברנרדו סילבה ניצל טעות בהגנה של וילה כדי לסובב כדור גדול לרשת של מרטינס מ-20 מטרים.

ברנרדו סילבה | Martin Rickett – Pool/Getty Images

דקה 90, 0:2 למנצ'סטר סיטי! התקפה מהירה של התכולים גרמה לנגיעת יד של קאש ברחבה, גונדואן לקח אחריות ובעט את הפנדל לשער של מרטינס.

אילקאי גונדואן | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי