צפו בתקציר: יונייטד שבה לפסגה אחרי מהפך ו-1:2 על פולהאם

הצמרת הרותחת בפרמיירליג שוב עם מוליכה חדשה כששער מדהים של פוגבה בדקה ה-65, בבעיטה אדירה ממרחק, העניק 3 נקודות לשדים האדומים. לוקמן קבע יתרון מפתיע לקוטג'רס, קבאני השווה זמניתאחרי טעות ענק של אראולה

(גודל טקסט)

את מנצ'סטר יונייטד מודל 2020/21 – כולם סופרים. הערב (רביעי) הקבוצה שבה למקום הראשון בפרמיירליג, כאשר השיגה רשמה ניצחון 1:2 נאה אחרי מהפך על פולהאם ומשחק 13 ברציפות ללא הפסד ליגה. בהחלט מאזן מרשים. אמנם מנצ'סטר סיטי דולקת אחריה עם שתי נקודות מתחת ומשחק חסר, אך השדים האדומים נראים כמי שידברו עד חזק עד הסוף. פולהאם, לעומתם, מתחת לקו האדום עם הפסד שני ברציפות ומשחק שמיני ברצף ללא ניצחון, וסקוט פארקר צריך למצוא פתרונות, על אף שקבוצתו הייתה לא רעה בכלל היום.

זה התחיל לא טוב עבור יונייטד, כשהקוטג'רס היממו בדקה החמישית ועלו ל-0:1 משער של אדמולה לוקמן, אבל את השער הזה עשה איש אחד – אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה. האחרון שלח מסירת עומק גאונית ממרכז המגרש לעבר לוקמן, והחלוץ נותר במצב של אחד על אחד מול דויד דה חאה ולא התבלבל עם סיומת נפלאה לרשת.

אדינסון קבאני השווה ל-1:1 בדקה ה-21, והוא וחבריו אמרו תודה לשוער פולהאם, אלפונס אראולה. ברונו פרננדס רץ באגף השמאלי ושלח כדור רוחב שטוח למרכז הרחבה. אראולה הצרפתי תפס את הכדור אך בטעות ענק שמט אותו ישירות לרגליו של קבאני, והחלוץ האורוגואי לא התקשה ובקלות השווה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד | Peter Cziborra – Pool/Getty Images

זה היה קשה ומפרך עד שהגיע הגול שקבע מהפך, אך כשהוא הגיע בדקה ה-65, זה לא רק היה סופר מתוק, אלא גם היה ביצוע אדיר. פול פוגבה, שנמצא במגמת שיפור עצומה במשחקים האחרונים, כבש שער יפהפה, כאשר גבר על שני שחקנים באגף הימני, חתך לכיוון המרכז וממרחק שלח כדור פנטסטי ברגל שמאל אל הפינה הרחוקה של אראולה ולרשת.

השער הנהדר של הקשר הצרפתי העניק שלוש נקודות חשובות מאוד לקבוצה של אולה גונאר סולשיאר, שמוכיחה בשבועות האחרונים שהיא בהחלט מתמודדת ראויה על תואר האליפות, בו לא זכתה מאז עונתו האחרונה של סר אלכס פרגוסון – 2012/13.

אולה גונאר סולשיאר, סקוט פארקר | PETER CZIBORRA/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי