יונייטד השוותה שיא מועדון, באנגליה מתמוגגים מפוגבה: "עוד רגע קסום"

השדים האדומים חזרו מפיגור בפעם השביעית העונה וגירדו 1:2 נגד פולהאם בזכות פצצה של הצרפתי מחוץ לרחבה. 17 משחקי חוץ רצופים ללא הפסד לסולשיאר, שהחמיא לקשר: "הוא עושה הכל על המגרש"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לחלום בגדול. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר הפכה אמש (רביעי) פיגור לניצחון בפעם השביעית העונה, הפעם עם 1:2 בחוץ נגד פולהאם וחזרה לפסגת הפרמיירליג. השדים האדומים השוו שיא מועדון מעונת הטרבל ב-1998/99, כשרשמו משחק מספר 17 ברציפות ללא הפסד מחוץ לאולד טראפורד בליגה ויוכלו לנפץ אותו כשיתארחו אצל ארסנל ב-30 בינואר.

גיבור הניצחון היה פול פוגבה, שהכריע עם פצצה בשמאל מחוץ לרחבה ודאג שיונייטד תצא מלונדון עם הנקודות. זה היה השער החמישי של הצרפתי העונה בכל המסגרות – כולם מחוץ לאולד טוראפורד. מאז שהקשר שב לפרמיירליג ב-2016, אף שחקן של יונייטד לא כבש יותר ממנו מחוץ לרחבה (6).

"פוגבה הפיק עוד רגע של קסם, כאשר בעיטה מדהימה שלו החזירה את מנצ'סטר יונייטד לפסגת הפרמיירליג", החמיאו ב"סקיי", שם העניקו לצרפתי את הציון 8 ובחרו בו לאיש המשחק. "מי אם לא הוא? פוגבה מפתח כישרון של כיבוש שערים גדולים ברגעים גדולים", נכתב על הבחירה.

פול פוגבה, פרד, ברונו פרננדס | ADRIAN DENNIS / Contributor

"אני אוהב לנצח", הבהיר פוגבה בסיום, "כשאני מנצח אני שמח, ביום שנפסיד אכעס שוב. כעסתי מאוד אחרי ההחמצה שלי נגד ליברפול, הייתי צריך לבעוט טוב יותר. היום זה נכנס והשגנו ניצחון חשוב מאוד. זה ניצחון גדול כי ידענו שהולך להיות משחק חוץ קשה והשגנו אותו בדרך הקשה".

"אני מאוד מרוצה מההופעה של פול", אמר בסיום המנג'ר סולשיאר, "אני יודע מה היכולות שלו ומה הוא יכול לעשות. למרות הצהוב המוקדם שלו, הוא שיחק באחריות וזכה בתיקולים עבורנו. הוא עושה הכל על המגרש. הוא יודע לעשות כל מה שקשו צריך, עכשיו הוא משלב את כל האלמנטים במשחק שלו וזה נראה פשוט נהדר".

הנורבגי המשיך: "פול נהנה מכדורגל, הוא שמח מאוד מבחינה נפשית וגם פיזית הוא במצב טוב מאוד. אנחנו מודעים לכישרון הגדול שלו, היום החלטנו לשחק איתו במרכז השדה וזה השתלם. האם הוא בכושר הטוב ביותר שלו מאז שאני כאן? אני חושב שכן. הוא עשה הכל על המגרש אתמול".

פול פוגבה, אדינסון קבאני
פול פוגבה, אדינסון קבאני | CLIVE ROSE / Contributor

על אדינסון קבאני, שכבש את הרביעי שלו העונה בליגה, אמר סולשיאר: "הוא חלוץ שאתה רוצה שיהיה בתוך הרחבה, התנועה שלו בלי כדור היא מדהימה. לפעמים אני צריך לבקש ממנו לרוץ פחות. כולם צריכים ללמוד ממנו. התנועה שלו כל כך נכונה, הוא סוג החלוץ שחיפשנו והוא מפרגן לשחקני ההתקפה שלצדו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי