גווארדיולה על למפארד: "אנו תלויים בתוצאות. אם לא תנצח, תפוטר"

פרנק למפארד, פפ גווארדיולה
פרנק למפארד, פפ גווארדיולה | Laurence Griffiths/Getty Images

לפני ווסט ברומיץ', מנג'ר סיטי מתח ביקורת אחרי שעמיתו פוטר מצ'לסי: "מדברים על פרויקטים ורעיונות, אבל זה לא קיים. אם לא תשיג תוצאות, יחליפו אותך". ארסנל תפגוש שוב את סאות'המפטון, כנראה ללא אובמיאנג

(גודל טקסט)

לאחר שסוף השבוע האחרון הוקדש למשחקי הגביע, הליגה האנגלית תחזור מחר (שלישי) לפעילות עם המחזור ה-20, כאשר מנצ'סטר סיטי וארסנל יעלו על כר הדשא. התכולים יתארחו אצל ווסט ברומיץ' בתקווה להמשיך ברצף הניצחונות המרשים בכל המסגרות, בעוד התותחנים יפגשו פעם נוספת את הקבוצה שהדיחה אותם מהגביע שלשום – סאות'המפטון.

ווסט ברומיץ' – מנצ'סטר סיטי (22:05, שידור ישיר בספורט2)

קבוצתו של פפ גווארדיולה ניצחה בכל 10 המשחקים האחרונים שלה ולא הפסידה כבר מעל חודשיים, אם כי בשבת האחרונה היא נאלצה להזיע לא מעט לפני שהדיחה מהגביע את צ'לטנהאם מהליגה הרביעית, עליה גברה 1:3. הסיטיזנס התבשרו לאחרונה כי קווין דה בריינה ייעדר לפחות חודש, כאשר סרחיו אגוארו שוהה בבידוד לאחר שנדבק בקורונה וגם הוא לא כשיר למפגש עם העולה החדשה מחר. בנוסף, ניית'ן אקה ייעדר אף הוא בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי, בעוד קייל ווקר בספק מאותה סיבה.

במסיבת העיתונאים, גווארדיולה התייחס לפיטוריו של פרנק למפארד מצ'לסי: "לא רק מאמנים צעירים מתמודדים עם לחץ, גם הוותיקים. אתה חייב לנצח כאן. אנשים מדברים על פרויקטים ורעיונות, אבל זה לא קיים. או שתנצח, או שתפוטר. אני מכבד את החלטת צ'לסי, אבל שולח לפרנק חיבוק ענק ואני מקווה שאוכל לראות אותו שוב ולקחת אותו למסעדה כשהסגר ייגמר. אנחנו תלויים בתוצאות, לא בסגנון המשחק. אם לא תשיג תוצאות, יחליפו אותך".

על התקופה הטובה של סיטי אמר המנג'ר: "התוצאות נותנות לנו תנופה אדירה. התוצאות והיכולת הטובה באות ביחד, הן מחוברות. אבל אנחנו בסוף ינואר, מוליכת הטבלה היא מנצ'סטר יונייטד והפערים בין שש הראשונות קטנים מאוד. אני מתרכז בווסט ברומיץ', אולי באיזו סדרה ב-BBC וזה הכל".

גווארדיולה. הביע הזדהות עם למפארד | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

סאות'המפטון – ארסנל (22:05, שידור ישיר בספורט1)

רק לפני יומיים "הקדושים" נישלו את הלונדונים מהתואר בו זכו בפעם ה-14 לפני כחצי שנה, ולמרות שבגזרת הגביע כבר אין דרך חזרה, בליגה ארסנל תוכל לעקוף את סאות'המפטון בטבלה ולעלות למקום ה-10 אם תנצח מחר, כאשר נכון לעכשיו מפרידות שש נקודות בינה למקום החמישי, המוביל לאירופה בסיום העונה. הבעיה של התותחנים היא שפייר אמריק אובמיאנג צפוי להיעדר עקב פציעה, כמו גם דני סבאיוס.

"אם 'אובה' ייעדר לתקופה ממושכת זו כמובן תהיה בעיה, כי הוא חלוץ על שכובש המון שערים והוא הקפטן שלנו, שחקן חשוב בקבוצה", אמר המנג'ר מיקל ארטטה לקראת המשחק. "נקווה שדברים יתפתחו בכיוון הנכון, כרגע אין לי מספיק מידע לגבי זה". על הלקחים מהמשחק שלשום: "שתי הקבוצות יפיקו לקחים. לא חושב שיש מאמן או שחקן שאוהב לפגוש את אותה היריבה פעמיים ברציפות, הדבר העיקרי שאנחנו רוצים לשנות זו התוצאה – אנחנח רוצים לנצח את המשחק".

פייר אמריק אובמיאנג
אובמיאנג צפוי להיעדר נגד סאות'המפטון | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי