צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי זמנית ראשונה לאחר שדרסה 0:5 את ברומיץ'

התכולים רשמו ניצחון שביעי ברצף בליגה ועקפו את יונייטד. גונדואן כבש צמד ואת השביעי שלו ב-8 המשחקים האחרונים. אחרי ההדחה מהגביע, ארסנל רשמה 1:3 ומהפך נגד סאות'המפטון. 2:3 לווסטהאם אצל פאלאס

(גודל טקסט)

אחרי משחקי הגביע האנגלי, הליגה הטובה בעולם חזרה הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים במסגרת המחזור ה-20 בפרמיירליג. במוקד, מנצ'סטר סיטי דרסה 0:5 את ווסט ברומיץ' ועקפה זמנית את מנצ'סטר יונייטד בפסגה. במקביל, ארסנל ביצעה מהפך וניצחה 1:2 את סאות'המפטון. במשחקים המוקדמים, ווסטהאם עקפה את ליברפול בטבלה לאחר שניצחה 2:3 את קריסטל פאלאס. במשחק הנוסף, לידס גברה 1:2 על ניוקאסל.

ווסט ברומיץ' – מנצ'סטר סיטי 5:0

בזמן שהיריבה העירונית שלה מושכת את מרבית תשומת הלב בממלכה, סיטי היא ללא הספק הקבוצה החמה ביותר כעת בליגה. מבחינה מספרית, היא רשמה הערב את ניצחונה ה-11 בכל המסגרות, כולל ניצחון שביעי ברצף בפרמיירליג, אשר כאמור העלה אותה זמנית למקום הראשון.

המשחק הערב לא באמת היה כוחות. הקבוצה של סאם אלרדייס, שנמצאת במקום הלפני אחרון, היא מהקבוצות החלשות ביותר בליגה העונה וכבר במחצית הראשונה התכולים "הרגו" את המשחק. אילקאי גונדואן המשיך הכושר הנהדר שלו והשלים בחצי הראשון, ובכך העמיד מאזן משוגע עבור קשר – 7 שערים ב-8 המשחקים האחרונים שלו בליגה.

גונדואן. הגרמני בכושר נפלא | Nick Potts – Pool/Getty Images

מלבד הקשר הגרמני, גם ריאד מאחרז וז'ואאו קאנסלו כבשו עוד בחצי הראשון של ההתמודדות. במהלך המחצית השנייה ערך פפ גווארדיולה מספר חילופים כדי לחלק את העומסים בסגל, קבוצתו הורידה הילוך וכבשה רק פעם אחת – כשראחים סטרלינג כבש את החמישי של סיטי בדקה ה-57 וקבע את תוצאת הסיום.

סאות'המפטון – ארסנל 3:1

שלושה ימים בלבד לאחר ששתי הקבוצות נפגשו בגביע האנגלי, במשחק בו מחזיקת התואר ארסנל נוצחה על ידי סאות'המפטון והודחה, התותחנים פגשו שוב את ה"קדושים", כשהפעם הקבוצה מלונדון יצאה עם ידה על העליונה. זה התחיל רע מאוד עבור מיקל ארטטה, שראה בדקה השלישית את קבוצתו משלמת על החמצת ענקב בפתיחה וסופגת מרגלו של סטיוארט ארמסטרונג אחרי תרגיל נהדר בקרן.

מי שנחלץ לעזרתה של ארסנל היה ניקולא פפה, שאיזן בין הקבוצות בדקה השמינית של המשחק וכבש את שערו הראשון בקבוצה מזה חודש. בדקה ה-39 המהפך הושלם בסנט מארי לאחר שאלכסנדר לקאזט מצא את בוקאיו סאקה, והכוכב הצעיר עקף את השוער אלכס מקארת'י בדרך ל-1:2 של ארסנל. את המילה האחרונה במשחק אמר לקאזט, שכיפר על ההחמצות כשנעץ את השלישי ברשת של המארחת בדקה ה-72 וחתם את המשחק.

פפה חוגג עם סאקה. ניצחון חשוב לארסנל | Frank Augstein/PA Images via Getty Images

קריסטל פאלאס – ווסטהאם 3:2

הקבוצה של דייויד מויס ממשיכה להיראות נהדר ב-2021. הערב, היא התארחה אצל קריסטל פאלאס, ולמרות שנקלעה לפיגור מוקדם, גילתה הרבה אופי וחזרה למשחק עם ניצחון מרשים. בדקה ה-13, ווילפריד זאהה השתלט נהדר על כדור בקצה הרחבה, שלח בעיטה חזקה ומפתיעה לפינה השמאלית וכבש את הראשון. 0:1 לפאלאס. שש דקות לאחר מכן, מיקל אנטוניו מצא את הראש של תומאס סוצ'יק עם הרמה נפלאה, הקשר הצ'כי התרומם גבוה ונגח את השוויון לרשת. 1:1. בדקה ה-25, כדור חופשי של אהרון קרסוול טייל ברחבת פאלאס, עד שלבסוף הגיע שוב לסוצ'יק, ששלח רגל ארוכה מקרוב ודחף את הכדור לרשת. מהפך, צמד לקשר הצ'כי, 1:2 לווסטהאם במחצית.

במחצית השנייה, עוד הרמה טובה של ווסטהאם גרמה לצרות בהגנת פאלאס, הפעם זה היה הבלם, קריי דאוסון שהתרומם מעל כולם וסגר את הסיפור. 1:3 לווסטהאם. מיטשי באטשואי שעלה מהספסל, הספיק לצמק עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-97, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. ווסטהאם מנצחת 2:3, ובאופן זמני, חולפת על פני ליברפול ועולה למקום הרביעי בפרמיירליג עם 35 נקודות, רק חמש פחות ממנצ'סטר יונייטד המוליכה. מנגד, בעקבות הניצחון של לידס, פאלאס ממשיכה לצנוח בחלק התחתון של מרכז הטבלה. היא ירדה למקום ה-13 עם מאזן לא מרשים של 23 נקודות ב-20 משחקים.

שחקני ווסטהאם חוגגים | CLIVE ROSE/POOL/AFP via Getty Images

ניוקאסל – לידס 2:1 – צפו בתקציר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי