עימות תקשורתי: סטיבן ג'רארד טוען שוויין רוני לא סיפר את האמת

וויין רוני, סטיבן ג'רארד | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

שתי אגדות העבר סותרים זה את זה. אחרי שמאמן דרבי וכוכב העבר של יונייטד סיפר כי שוחח עם מאמן ריינג'רס והתייעץ אותו לגבי משרת האימון, אגדת ליברפול טוען כי הוא לא באמת יצר איתו קשר בשביל הסיבה הזו

(גודל טקסט)

וויין רוני וסטיבן ג'רארד היו שני שחקני עבר כל כך מוכשרים וחכמים על המגרש, שלא פלא שהם הפכו למאמנים בגיל כל כך צעיר. הראשון, כוכב מנצ'סטר יונייטד בעבר, שימש כמאמן/שחקן בדרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ עד שפרש רשמית לפני כשבועיים וחצי והפך למאמן הבלעדי של הקבוצה.

ג'רארד בן ה-40, אגדת ליברפול, קיבל את משרד הבוגרים הראשונה שלו ב-2018 והוא מחזיק בה עד היום, כאשר הוא מדריך את ריינג'רס וכרגע נראה ששום דבר גם לא ימנע מקבוצתו אליפות ראשונה ומרגשת אחרי עשור, דבר שיקטע שליטה מוחלטת של סלטיק, שזכתה בתשע אליפויות סקוטלנד רצופות.

אמנם תקופת הזוהר של רוני נראית כמו משהו רחוק מאוד, אבל הוא בסך הכל בן 35, ולאחרונה הוא שיתף בראיון לתקשורת האנגלית כי הוא קיבל ייעוץ מג'רארד בטרם לקח על עצמו את תפקיד המאמן בדרבי קאונטי, שממוקמת לעת עתה במקום ה-18 בצ'מפיונשיפ.

וויין רוני | Chloe Knott – Danehouse/Getty Images

ג'רארד עצמו טוען שרוני 'כופף את האמת' בדבריו, ושהוא לא התקשר רק כדי לקבל עצות בנוגע לאימון. קשר העבר, לו 114 הופעות בנבחרת אנגליה, סיפר ל"דיילי מייל": "וויין אמר שהוא דיבר איתי לפני שהחליט לקחת את התפקיד בדרבי, אבל הוא מכופף שם מעט את האמת. למעשה, הוא התקשר אליי אחרי שהוא כבר קיבל החלטה".

"הוא התקשר כדי לדבר על שחקנים", המשיך ג'רארד. "אני תמיד אהיה שם בשבילו. יש לי הרבה כבוד אליו ואל משפחתו, ויש לו מספיק ניסיון כדי לקבל את ההחלטות שלו", אמר הסמל של ליברפול על מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים, רוני, לו 53 כיבושים במדים הלאומיים.

"רוני ממש מצפה להתחיל במסע שלו", סיפר סטיבי. "את מאחל לו את כל הטוב שבעולם, כי לו המון מה להציע. הוא היה כדורגלן ברמה הכי גבוהה בעולם ועבר מסע גדול בכדורגל. אני מקווה שהוא יצליח ושיילך לו טוב".

סטיבן ג'רארד | Ian Rutherford/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי