משתפרת: 1:3 לליברפול על ווסטהאם. ברייטון הפתיעה את טוטנהאם

האלופה רשמה ניצחון שני ברציפות והתקרבה שוב לפסגה בזכות צד גדול של סלאח בקרב הצמרת. ווינאלדום הוסיף. הקבוצה של ז'וזה מוריניו רשמה הפסד שני ברציפות ונכנעו 1:0 לשחפים

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 של הפרמיירליג הגיע לסיומו הערב (ראשון). עד לפני עשרה ימים ליברפול הייתה שקועה במשבר עמוק, כאשר הפסידה 1:0 באנפילד נגד ברנלי והתרחקה לגמרי מהצמרת. מאז, אלופת אנגליה הצליחה להתאושש מרצף תוצאות רע עם 1:3 גדול על טוטונהאם, והערב היא ניצחה שוב 1:3, הפעם את ווסטהאם ולמעשה התקרבה שוב למקום הראשון. במשחק הסגר את היום, טוטנהאם רשמה הפסד שני ברציפות ונכנעה 1:0 לברייטון.

ווסטהאם – ליברפול 3:1

שתי נקודות בלבד הפרידו בין הקבוצות לפני שריקת הפתיחה היום והקבוצה של יורגן קלופ בהחלט ידעה שהיא חייבת את הנקודות. סאדיו מאנה לא נכלל בסגל של המג'ר הגרמני להתמודדות, זאת בעקבות פציעה קלה של הסנגלי. רוברטו פירמינו פתח על הספסל, מה שאומר שמלאכת השערים הוטלה על מוחמד סלאח ומלך השערים של המשחק לא אכזב וסיים עם צמד גדול.

כמו במרבית המשחקים של ליברפול בעונה הנוכחית, היא התקשתה מאוד לפרוץ את ההגנה הנגדית במהלך המחצית הראשונה, אשר הסתיימה ללא שערים. החצי השני נפתח דווקא עם מצב גדול של מיקאל אנטוניו, שהיא קרוב להכניע את אליסון, אבל מסיבה לא ברורה פספס את המסגרת מקרוב. ההחמצה הזו עלתה לשחקנים של דייויד מויס ביוקר, כי שתי דקות לאחר מכן סלאח מצא את הרשת עם מהלך אישי אופייני.

סלאח חוגג עם הנדרסון. 15 שערי ליגה למצרי | Clive Rose/Getty Images

בדקה ה-68 המצרי עשה זאת שוב אחרי מתפרצת גדולה של ליברפול ובכך הגיע לציון דרך מרשים – 90 שערי פרמיירליג. פירמינו עלה בהמשך לכר הדשא והתכבד בבישול יפה לג'ורג'ינו ווינאלדום, שנעץ את השלישי ברשת של לוקאס פביאנסקי. ווסטהאם צימקה לקראת הסיום משער של קרייג דוסון, אך לא הצליחה מעבר.

ברייטון – טוטנהאם 0:1

איזו אכזבה לקבוצה של ז'וזה מוריניו, שרשמה הפסד שני ברציפות, נותרה במקום השישי בטבלה והפער ממנצ'סטר סיטי שבפסגה עומד על 11 נקודות. זה תמיד יותר קשה לתרנגולים כשהארי קיין לא משחק (נעדר בעקבות פציעה), אך זה היה הפסד שככל הנראה סגר סופית את החלומות על אליפות, שהיו ממשיים מאוד בפתיחת העונה וגרמו לאוהדי ושחקני טוטנהאם לחלום בגדול. השחפים, מנגד, רשמו ניצחון סופר חשוב מבחינתם, כאשר הם נמאים כרגע במקום ה-17 והגדילו את הפער מהקו האדום לשבע נקודות.

זה היה פשוט משחק חלש מאוד של טוטנהאם. הקבוצה לא הגיעה למצבים, וברייטון ממש לא "גנבה את הניצחון" – אלא השיגה אותו בצדק מוחלט. השער היחיד במשחק נכבש כבר בדקה ה-17 והחזיק מעמד עד לסיום, כאשר לאונרדו טרוסארד מצא את הרשת אחרי בישול של פסקל גרוס. בדקה ה-79 התרנגולים הגיעו למצב הטוב ביותר שלהם, כאשר קרלוס ויניסיוס בעט מצוין לעבר השער מקצה הרחבה, אך סחט הצלת ענק מרוברט סאנצ'ס, שהשאיר את שלוש הנקודות בבית.

שחקני ברייטון חוגגים | Andrew Boyers – Pool/Getty Images
שחקני טוטנהאם מאוכזבים | Glyn Kirk/PA Images via Getty Images
ז'וזה מוריניו | ANDREW BOYERS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי