ג'ואל מאטיפ גמר את העונה, יורגן קלופ: "נחכה לו, זה ביש מזל"

הנאחס של ליברפול נמשך: אחרי ואן דייק וגומז, גם הבלם הקמורני לא ישוב ב-20/21. הגרמני: "הוא הציל לנו את המשחק נגד טוטנהאם". דייויס שהצטרף: "מתרגש, מחכה לצאת מהמנהרה באנפילד". המאמן החמיא לקבאק

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

המכות לא מפסיקות לנחות על ליברפול של יורגן קלופ. האלופה רשמה שני ניצחונות מרשימים בליגה וחזרה למאבק על התואר כשצימקה את הפער ממנצ'סטר סיטי (לה משחק חסר) לארבע נקודות בלבד, אלא שאתמול (שני) הגיעו בשורות קשות. החשש אומת: ג'ואל מאטיפ סובל מפגיעה קשה ברצועות הקרסול וגמר את העונה. על כן, ליברפול תצטרך להמשיך לשחק עם פאביניו או הקפטן ג'ורדן הנדרסון כבלמים. למרות האלתורים הרבים, הקבוצה של קלופ עוד מציגה הגנה לא רעה שספגה 24 שערים ב-21 משחקי ליגה.

הבלם הקמרוני בן ה-29 נפצע במהלך המאבק מול יונג מין סון, חלוץ טוטנהאם והמשיך לשחק עד למחצית. מאטיפ מצטרף בכך לווירג'יל ואן דייק וג'ו גומז המושבתים ועל אף שהאלופה התחזקה אתמול עם צירופם של בן דייויס ואוזן קבאק, מדובר בבשורות קשות. המאמן אמר שמאטיפ כנראה לא היה כשיר לחלוטין: "בסופו של דבר, כנראה שזה מה שקרה, זה היה ביש מזל. הוא עצר את סון בצורה מדהימה, הציל לנו את המשחק באותו הרגע וניסה להישאר על המגרש כדי לעזור לנו, אבל הוא נפצע בקרסול וזה קשה".

עוד הוסיף המאמן: "הוא יהיה מוכן לפתיחת העונה הבאה והכל יהיה בסדר. אנחנו נחכה לו. יש לו את שארית העונה הזו ואת הקיץ והוא יהיה מוכן לחידוש האימונים". הגרמני הבהיר כי מאטיפ בשאלקה שיחק כמעט כל הזמן אך במדי ליברפול סבל מחוסר מזל: "ככה היה מול קאלידו קוליבאלי למשל, בדרבי נגד אברטון".

קלופ. המזל הרע לא עוזב | Marc Atkins/Getty Images

דייויס, כאמור, הצטרף לקבוצה אתמול וסיפר על תחושותיו: "הכל קרה מהר. זו הזדמנות שאי אפשר לדחות. קיבלתי אינסוף הודעות. לא הצלחתי לישון בלילה. המשחק שלי? אני אוהב לדחוף קדימה ולצאת עם הכדור, אני מתפתח כל הזמן. ברור שחשוב לי לעזור לקבוצה לשמור על שער נקי. אני חושב שואן דייק הכי טוב בעולם, כמו שרבים אומרים, מצפה ללמוד ממנו".

עוד אמר: "מעולם לא הייתי באנפילד. הסתכלתי על המגרש כשהגעתי וזה היה נראה מדהים. אני מצפה לצאת מהמנהרה בדרך למשחק. אני חושב שיש לי תמונה מהעבר עם סטיוארט דאונינג, שיחקתי עשר דקות במשחק ידידות נגד ליברפול ב-2014, אך מעולם לא האמנתי שאגיע לכאן".

בתקשורת כבר תהו: "קבאק הבהיר כי ואן דייק הוא האליל שלו וכיכב בגלאטסראיי בגיל 17, אך המצב בשאלקה ובשטוטגארט היה קשה, מדוע קלופ פונה לשחקן שרגיל להפסיד כדי שיהיה החיזוק שלו?". קלופ שיבח את קבאק בלי קשר למה שנכתב כמובן: "לכולם ברור שהוא כישרון גדול שהגיע לגרמניה מוקדם מאוד. שאלקה הייתה במצב רע אך היא מועדון ענק. זה רגע טוב בשבילו לעשות צעד קדימה. הוא רוצה ללמוד וכבר יש לו ידע. תמיד הוא אמר שהוא רוצה להיות קפטן עתידי. יש לו אישיות חזקה".

בן דייויס | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי