התשיעייה העונתית: מנצ'סטר יונייטד רמסה 0:9 את סאות'המפטון

"הקדושים" ספגו תשעה שערים במשחק פרמיירליג עונה שנייה ברציפות. לאחר שינקביץ הצעיר הורחק בפתיחת המשחק, ראשפורד, קבאני, מרסיאל, פרננדס ומקטומיניי פשוט חגגו באולד טראפורד

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד של ארסנל נגד וולבס, המחזור ה-22 בפרמיירליג המשיך הערב (שלישי) עם שני משחקים נוספים, כשמוקד מנצ'סטר יונייטד השפילה 0:9 את סאות'הפמטון בתום משחק בלתי נשכח. במקביל, קריסטל פאלאס השיגה 1:2 יקר אצל ניוקאסל.

מנצ'סטר יונייטד – סאות'המפטון 0:9

סאות'המפטון חווה ללא ספק עונה מוצלחת עבורה בליגה האנגלית, ולמרות שהיא עם שלושה הפסדים רצופים, הרבה פרשנים היו בטוחים שמצפה למנצ'סטר יונייטד משחק שעשוי להיות מוקש במאבקי הצמרת. בפועל, ה"קדושים" פתחו את המשחק עם טעות אומללה – אלכס ינקיץ בן ה-19, שעלה בפעם הראשונה בקריירה בהרכב של קבוצתו, ביצע עבירה קשה על סקוט מקטומיניי כדקה וחצי מהפתיחה וספג בצדק כרטיס אדום ישיר.

מאותו רגע, זה כבר הזכיר את ההפסד 9:0 של סאות'המפטון נגד לסטר אשתקד, מה שקרה בסופו של דבר. לאור היתרון המספרי, החיים של השדים האדומים הפכו לקלים יותר ובדקה ה-18 המגן השמאלי לוק שואו בישל למגן הימני ארון ואן-ביסאקה את השער הראשון במשחק. שבע דקות לאחר מכן היתרון הוכפל לאחר שער של מרקוס ראפורד ובדקה ה-34 יאן בדנארק כבש שער עצמי מאכזב וקבע 0:3 חד צדדי לשחקנים באדומים.

רגע ששינה את המשחק. ינקיץ מורחק באולד טראפורד | Matt Watson/Southampton FC via Getty Images

עוד לפני הירידה להפסקה, שואו בישל בפעם השנייה, הפעם לראשו של אדינסון קבאני, שכבש שער ראשון עבורו במגרש הביתי של יונייטד. החניכים של אולה גונאר סולשיאר לא הורידו את הרגל מהגז גם במחצית השנייה. סאות'המפטון כבר חשבה שהשיגה שער מצמק בדקה ה-53, אבל שופטי המסך מצאו נבדל במהלך והשער נפסל.

בצד השני של המגרש, ברונו פרננדס סידר לאנתוני מרסיאל את השער החמישי של המקומיים במשחק. מקטומיניי הצטרף לחגיגה הגדולה כשנעץ בדקה ה-71 את השישי ברשת של אלכס מקארת'י.

ההתעללות הגדולה המשיכה גם בדקות הסיום, כאשר מרסיאל סחט פנדל וכרטיס אדום מבדנארק, פרננדס ניגש לבעיטה וקבע 0:7 מטלטל. נגמר? ממש לא. בדקה ה-90 מרסיאל שוב היה במצב טוב ברחבה והימם את מקארת'י בפעם השמינית במשחק. השער התשיעי במשחק הגיע אי שם בדקה ה-93, כאשר דניאל ג'יימס חתם את המשחק ההיסטורי.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Chloe Knott – Danehouse/Getty Images

ניוקאסל – קריסטל פאלאס 2:1

הקבוצה של רוי הודג'סון ממשיכה לברוח מהתחתית עם ניצחון שני ברציפות, הפעם בסנט ג'יימסס פארק של המגפייז, שלא הצליחו להמשיך במומנטום מהניצחון המכובד על אברטון בשבת האחרונה. במקום ה-13 בתום 22 מחזורים, בעוד ניוקאסל דווקא הסתכנה וירדה למקום ה-16, כשהיא במרחק של שמונה נקודות מפולהאם אשר מתחת לקו האדום עם שני משחקים חסרים.

ג'ונג'ו שלבי דווקא העלה את המארחת ליתרון בדקה השנייה בבעיטה טובה מחוץ לרחבה, אבל ג'אירו רידוולד השיב באחת מרשימה אף יותר בדקה ה-21 וארבע דקות לאחר מכן, גארי קייהיל השלים את המהפך בנגיחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי