ארטטה רותח על ה-VAR, ארסנל תערער על הכרטיס האדום?

מאמן ארסנל זעם על הרחקתו הלא מוצדקת דויד לואיז בהפסד 2:1 לוולבס, אשר שינתה לחלוטין את המשחק: "צפיתי באירוע 10 פעמים ואני לא רואה שום דבר". במועדון יבקשו לבטל את האדום. וגם: כמות האדומים ההזויה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

הלב יצא אתמול (שלישי) לארסנל. התותחנים סיפקו את המחצית הטובה ביותר שלהם העונה מול וולבס, הובילו 0:1 משער נהדר של ניקולא פפה, אך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הכל השתנה. השופט שרק לפנדל עבור הזאבים אחרי ספק עבירה של דויד לואיז ברחבה. ולא רק שספק אם הגיעה שריקה לכדור עונשין, הדבר החמור יותר הוא שבלם ארסנל קיבל כרטיס אדום לא מוצדק.

מכאן, המשחק השתנה לחלוטין. הדבר המרגיז ביותר בעידן ה-VAR הוא טעויות שיפוט, שפשוט לא מתקבלות על הדעת מאז כניסת המערכת הטכנולוגית, שאמורה לצמצם את הטעויות למינימום. אבל לארסנל הטעות הזו הרסה אתמול את המשחק, ולבסוף היא הפסידה 2:1, כאשר המועדון עשוי להגיש ערעור על ההרחקה של הבלם ברזילאי.

בדקה ה-72 ברנד לנו קיבל אדום גם הוא והשאיר את התותחנים בעשרה שחקנים, לאחר הרחקה מוזרה של השוער הגרמני עם היד מחוץ לרחבה שלו. מאז שמיקל ארטטה מונה למאמן ארסנל, בדצמבר 2019, שחקניו ספגו לא פחות מתשעה אדומים – שישה יותר מכל קבוצה אחרת במהלך התקופה הזו. פער פשוט הזוי. אגב, לנו הוא בסך הכל השוער השני של ארסנל אי פעם אשר מורחק בפרמיירליג, כאשר הקודם היה דייויד סימן בנובמבר 1993 מול ווסטהאם.

מיקל ארטטה | David Price/Arsenal FC via Getty Images

ואם באדומים עסקינן, אז אמנם לדויד לואיז לא הגיע אתמול להיות מורחק, אך יש לו בהחלט חלק נכבד בפער הגדול של ארסנל על שאר הקבוצות בכרטיסים אדומים. מאז שהברזילאי הצטרף לתותחנים בתחילת עונת 2019/20, הוא קיבל שלושה אדומים וגרם לשישה פנדלים, ולפעמים קשה לזכור שפעם הוא היה נחשב לאחד הטובים בעולם בעמדתו.

ארטטה היה מתוסכל מאוד בסיום ההפסד המאכזב וסיפר: "זו הייתה החלטה ששינתה את המשחק, ואם יוכיחו לי שזו החלטה נכונה אז ארים את הידיים ואבקש סליחה. ראיתי את השידור החוזר 10 פעמים ואני לא יכול לראות שום קשר בין האירוע לכרטיס אדום. הייתי רוצה לראות אם ה-VAR קיבל זווית אחרת לאירוע וראה משהו שאני לא יכול לראות".

"אני צופה באירוע, מחפש לראות מה קרה, אבל אני לא יכול", רתח המאמן הספרדי. "כמובן שזה שינה את המשחק, שיחקנו חצי משחק בלי דויד. שלטנו במחצית הראשונה ויכולנו להוביל בשלושה או ארבעה שערים. הדרך בה הפסדנו כואבת מאוד. זה פשוט כואב. מספיק קשה לנצח משחקים בפרמיירליג גם בלי שדברים כאלה יקרו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי