חמישי בספורט2: טוכל פוגש את מוריניו למבחן ראשון

ז'וזה מוריניו, תומאס טוכל | GettyImages

אחרי ניצחון הבכורה על הקווים של הבלוז, המנג'ר הגרמני יתמודד לראשונה מול הפורטוגלי (21:45, ישיר בספורט2) בדרבי נוסף של הבירה. האברץ וזומה נפצעו באימון ונמצאים בספק, קיין הפצוע ייעדר בשורות התרנגולים

קבוצות: צ'לסי טוטנהאם
(גודל טקסט)

לאחר התשיעייה הבלתי נשכחת של מנצ'סטר יונייטד, המחזור ה-22 בפרמיירליג יינעל מחר (חמישי) עם דרבי מרתק של העיר לונדון, כאשר צ'לסי תגיע לאצטדיון המחודש של טוטנהאם (21:45, שידור ישיר בספורט2) לקרב מסקרן בין שני מאמנים בכירים על הקווים, שנפגשים פעם ראשונה לקרב ישיר.

הבלוז מגיעים למשחק -בעיצומה של התחלה חדשה. תומאס טוכל החליף בשבוע שעבר את פרנק למפארד לאחר האכזבה הגדולה מאגדת המועדון לשעבר, ובשני משחקים על הקווים בשורות צ'לסי, הגרמני רשם תיקו נגד וולבס וניצחון 0:2 נגד ברנלי ולמעשה מחר הוא כבר יעמוד בפני מבחן ראשון בתפקיד החדש נגד התרנגולים.

"זה צ'לסי נגד טוטנהאם. לא טוכל נגד מוריניו. אני שמח מזה שיש לי קבוצה חזקה שיכולה להתמודד מול קבוצה כמו טוטנהאם" אמר טוכל לקראת המשחק. "האם ז'וזה הוא מודל עבורי? את האמת, כשהתחלתי לאמן היינו בשני מקומות שונים. כמו האדמה והירח. אני הייתי באקדמיות והוא היה כבר ברמות הגבוהות ביותר. אין לי ספק שהוא עדיין אחד המנג'רים הטובים בעולם".

טוכל. "כשהתחלתי לאמן היינו בשני מקומות שונים" | JULIAN FINNEY/POOL/AFP via Getty Images

לגבי הסגל שלו, הגרמני חשף כי שני שחקים נמצאים בספק גדול להתמודדות לאחר שנפצעו באימון – הבלם קורט זומה והקשר קאי האברץ. שני השחקנים ייבדקו בהמשך היום ויוחלט האם הם ישתתפו במשחק המותח. טימו ורנר, שמקווה לפרוח מחדש תחת טוכל, צפוי להמשיך בהרכב לקראת המשחק, כאשר כריסטיאן פוליסיק סומן כמי שיתמוך בו בחלק הקדמי. מרקוס אלונסו, שחזר לכבוש במשחק האחרון, ימשיך בעמדת המגן ויקווה להמשיך במומנטום.

מן העבר השני, טוטנהאם נמצאת בתחילתו משבר. הקבוצה ממזרח עיר בירה הפסידה בשבוע שעבר 3:1 בבית נגד ליברפול ומיד לאחר מכן נכנעה 1:0 אצל ברייטון. במהלך התבוסה לאלופת אנגליה, מוריניו גם איבד את השחקן החשוב ביותר בהרכב שלו – הארי קיין.

החלוץ סובל מפגיעות בשתי רגליו והוא ייאלץ לשבת מספר שבועות בחוץ. "ברור שהוא חסר לנו. קצב ההחלמה שלו נראה טוב עד כה. אנחנו מרוצים וגם הוא מרוצה" אמר מוריניו לקראת המשחק. "אהיה אופטימי אם אני אגיד שהוא יחזור בשבוע הבא, אבל הקצב טוב".

קיין. ייעדר נגד צ'לסי | Marc Atkins/Getty Images

"השינוי שהביא טוכל? צ'לסי זו צ'לסי. המאמן אולי הוחלף אבל הסגל לא השתנה. יש המון פוטנציאל בקבוצה הזו והסגל איכותי מאוד" המשיך הפורטוגלי. "היה להם את למפארד, שהוא מאמן טוב ועכשיו יש להם מאמן טוב. הוא הגיע מהליגה הצרפתית ,שאי אפשר להשוות אותה לפרמיירליג, אבל הוא עובד עם שחקנים גדולים. הוא רגיל לחדרי הלבשה כאלו ואני בטוח שהוא ישתלב נהדר במועדון כמו צ'לסי".

כאמור, קיין לא יהיה בסגל של טוטנהאם למשחק, מה שאומר שיונג-מין סונג ייאלץ לקחת על עצמו הרבה יותר. לצד הכוכב מדרום קוריאה, הערכות מדברות על זה שקרלוס ויניסיוס יוקפץ להרכב הפותח, כאשר גם סטיבן ברחוויין וגארת' בייל נמצא בתמונה ה-11.

טנגי אנדומבלה ספג פציעה בהפסד נגד ברייטון ונמצא גם הוא בספק, חוליית ההגנה של טוטנהאם תסבול תחסרונו של סרחיו רגילון, המגן הספרדי שהגיע בקיץ ומציג עונה נהדרת. ג'ו רודון בן ה-23 צפוי להמשיך במרכז ההגנה אחרי שפתח בשלושת המשחקים האחרונים.

סון. ייאלץ לקחת על עצמו יותר בהיעדרו של סון | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי