יונייטד מחכה לאברטון, סולשיאר: "לא נסחפנו מה-0:9"

אולה גונאר סולשיאר | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

אחרי התשיעייה ההיסטורית, "השדים האדומים" מקווים להיצמד למוליכת הפרמיירליג סיטי עם ניצחון על אנצ'לוטי ושחקניו (שבת, 21:50 בספורט2), קבאני כשיר. ארסנל תתארח אצל אסטון וילה, אובמיאנג יחזור

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בפרמיירליג ייפתח מחר (שבת) עם חמישה משחקים, כאשר המרכזי מביניהם יפגיש בין מנצ'סטר יונייטד לאברטון באולד טראפורד. משחק מסקרן נוסף יהיה זה שיוציא את המחזור לדרך ובו אסטון וילה תארח את ארסנל. בנוסף, ווסטהאם תנסה לשמור על מקומה בצמרת עם ניצחון חוץ על פולהאם שעדיין מקווה להישאר בליגה הבכירה בעונה הבאה, סאות'המפטון תרצה להתאושש מהתשיעייה המשפילה שחטפה מיונייטד במשחק חוץ מול ניוקאסל וברנלי תארח את ברייטון.

מנצ'סטר יונייטד – אברטון (שידור ישיר בספורט2 החל מ-21:50)

"השדים האדומים" עדיין מנסים לרדת לקרקע אחרי ה-0:9 האדיר על סאות'המפטון ביום שלישי האחרון ויודעים כי השגת שלוש נקודות היא בגדר חובה מחר, על מנת להשתוות לסיטי שמוליכה את הטבלה וערכה משחק אחד פחות. המשחק נגד אברטון יתקיים ביום השנה ה-63 לאסון האווירי במינכן, בו נהרגו שמונה משחקני מנצ'סטר יונייטד ושלושה מאנשי הצוות שלה בהתרסקות המטוס בו נסעה הקבוצה.

אדינסון קבאני, שנפגע בקרסול במשחק האחרון וכבר כבש פעמיים נגד אברטון בליגה ובגביע הליגה, אמור להיות כשיר להתמודדות, בניגוד לפיל ג'ונס הפצוע ואריק באי שנמצא בספק. המנג'ר אולה גונאר סולשיאר, שיציין את משחקו ה-100 כמאמן הקבוצה, אמר במסיבת העיתונאים: "אני לא חושב שהשחקנים נחספו מה-0:9 כי כולם יודעים שהיריבה הייתה עם 10 שחקנים כל המשחק. האמת היא שלא דיברנו על זה בכלל".

על אברטון וההשפעה של אנצ'לוטי עליה: "הוא מאמן מאלה שאתה מכבד ונושא אליהם עיניים. אפשר לראות באברטון ניצנים של מה שהוא עשה במילאן, פ.ס.ז', ריאל מדריד. הם פתחו את העונה בצורה פנטסטית וניצחו את ארבעת משחקי החוץ האחרונים, זו קבוצה שאתה יודע שמצפה לך קרב במשחקים נגדה".

שחקני יונייטד. לא נסחפו מהתשיעייה | Laurence Griffiths/Getty Images

מן העבר השני, אברטון חזרה שלשום לנצח אחרי שלא עשתה זאת בשני המחזורים הקודמים, כשגברה 1:2 על לידס. "הטופיז" מדורגים במקום השביעי ורחוקים ארבע נקודות מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, זאת בזמן שעדיין חסרים להם שני משחקים לעומת שאר הקבוצות. אנצ'לוטי יחסר את השוער ג'ורדן פיקפורד שפצוע בשרירי הבטן ואת הקשר אלאן, שחזר לאימונים רק היום לאחר שהתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי.

לקראת המשחק, אנצ'לוטי אמר: "הפסדנו פעמיים בבית למנצ'סטר יונייטד ומשהו חייב להשתנות. אם נשחק שוב באותה הדרך, נפסיד. ננסה לשחק באסטרטגיה שונה. השחקנים יודעים שזה יהיה קשה, אבל נקווה להקשות בעצמנו על יונייטד".

פיקפורד לא ישחק באולד טראפורד | Carl Recine – Pool/Getty Images

אסטון וילה – ארסנל (שידור ישיר בספורט2 החל מ-14:20)

הקבוצה של מיקל ארטטה ספגה השבוע 2:1 כואב נגד וולבס, שהגיע בהמשך ל-0:0 מאכזב נגד מנצ'סטר יונייטד, ואם היא רוצה להשיג את אחד הכרטיסים לאירופה בסיום העונה, אין ספק שארסנל חייבת לייצר רצף ניצחונות החל ממחר. אסטון וילה, מצדה, מקרטעת גם היא בתקופה האחרונה וירדה למקום התשיעי בטבלה, אחרי שהייתה צמודה לחלק העליון.

"התותחנים" יחסרו את ברנד לנו ודויד לואיז המורחקים, בנוסף לשוער המחליף מת'יו ראיין שמתאושש מפציעה, כאשר קיירן טירני בספק עקב בעיה בשריר התאומים. מנגד, פייר אמריק אובמיאנג אמור לחזור להרכב והשאלה המעניינת היא האם מרטין אודגור יזכה לדקות ראשונות בארסנל, אחרי שנותר על הספסל נגד וולבס.

אובמיאנג. יחזור להרכב ארסנל? | David Price/Arsenal FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי