ורנר להט בניצחון של צ'לסי, טוטנהאם גברה 0:2 על ברומיץ'

קיין חזר מפציעה וכבש את הראשון, סון קטע בצורת של חודש והעניק לתרנגולים ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים. הגרמני בישל וסחט פנדל ב-1:2 של הבלוז אצל שפילד, מאונט וז'ורז'יניו כבשו. וולבס ולסטר נפרדו ב-0:0

(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני המשחק הגדול בין ליברפול למנצ'סטר סיטי, המחזור ה-23 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) ובמשחק המוקדם טוטנהאם קטעה רצף שלושה הפסדים, כאשר גברה 0:2 על ווסט ברומיץ' מתחתית הטבלה. לאחר מכן, צ'לסי ניצחה 1:2 אצל שפילד יונייטד. בנוסף, לסטר סיימה ב-0:0 מאכזב עבורה מול וולבס

טוטנהאם – ווסט ברומיץ' 0:2

אחרי שנכנעה לליברפול ולצ'לסי בשניים מתוך שלושת המחזורים האחרונים, המפגש עם המדורגת לפני אחרונה הגיע בזמן מבחינת הקבוצה של ז'וזה מוריניו, שמקווה כי הניצחון היום יהפוך את המגמה ויעזור לה להתקרב בחזרה למקומות המובילים לאירופה בסיום העונה. עבור העולה מהצ'מפיונשיפ מדובר בהפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים ושינוי דרסטי מאוד יצטרך לקרות כדי שהיא לא תשוב לליגת המשנה.

הארי קיין חזר מפציעה שגרמה לו להחמיץ שני משחקים ודאג להעלות את הספרס ליתרון בדקה ה-54, כשקיבל מסירת עומק מצוינת מפייר-אמיל הויביירג וסיים מדויק ברגל ימין לפינה הרחוקה. קיין השתווה לבובי סמית' במקום השני בטבלת כובשי טוטנהאם בכל הזמנים, עם 208 שערים. ארבע דקות לאחר מכן, יונג מין סון קטע בצורת אישית וכבש לראשונה מזה חודש ויומיים. לוקאס מורה הוביל מתפרצת והשאיר את הדרום-קוריאני לבד לחלוטין, סון לא התבלבל ושלח את זה פנימה כדי לקבוע 0:2 בדקה ה-58, תוצאה שנשמרה עד לסיום. 10 דקות אחרי השער השני, סרג' אורייה נפצע ונאלץ לפנות את מקומו למאט דוהרטי.

קיין חוגג. טוטנהאם חזרה לנצח | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images
קטע בצורת. סון מתחבק עם מורה | MATT DUNHAM/POOL/AFP via Getty Images

שפילד יונייטד – צ'לסי 2:1

ביום חמישי האחרון השלים תומאס טוכל ניצחון שני ברצף עם צ'לסי כאשר גבר על טוטנהאם ומוריניו בדרבי של לונדון. הערב פגשו הבלוז והמנג'ר הגרמני את שפילד יונייטד, נועלת הטבלה שחייבת כל נקודה כדי לחלום על הישארות. לצערם של ה"להבים", משחק נהדר של טימו ורנר העניק לטוכל ניצחון שלישי ברציפות בפרמיירליג והקפיץ את הכחולים למקום החמישי בליגה.

אחרי מספר מהלכים יפים במהלך המחצית הראשונה, ורנר גם הצליח להשפיע על התוצאה בדקה ה-43 של המשחק כאשר סידר למייסון מאונט את שער היתרון במשחק. שפילד חזרה בפתיחת החצי השני כאשר אנטוניו רודיגר ביצע טעות קשה וכבש שער עצמי. בדקה ה-58 ורנר שוב עשה קסמים כאשר חדר לרחבה וסחט כדור עונשין מ-11 מטרים, אותו תרגם ז'ורז'יניו לשער הניצחון.

ורנר חוגג עם מאונט. משחק נהדר של הגרמני | CLIVE MASON/POOL/AFP via Getty Images

וולבס – לסטר 0:0 (צפו בתקציר)

לאחר הניצחון על ארסנל במחזור שעבר, המארחת קיוותה להמשיך בתנופה כשאירחה את השלישית בטבלה שניצחה בעצמה גם היא את העולה החדשה פולהאם. למרות ניסיונות של שתי הקבוצות למצוא הכרעה במשחק הן לא השכילו לעשות זאת, כשמספר ניסיונות של ג'יימס מדיסון וג'יימי ורדי לא מצאו את המסגרת. וולבס הייתה קרובה מאד לעלות על הלוח בדקה ה-77 כשפאביו סילבה החלוץ הצעיר מצא את עצמו לבד לגמרי מול קספר שמייכל, אך הפורטוגלי בעט חלש מדי והדני שלח רגל והציל את קבוצתו מהפסד.

בעקבות הנקודה וולבס נשארה במקום ה-14, בעוד לסטר פספסה הזדמנות נהדרת להשתוות למנצ'סטר יונייטד השנייה. לשתי הקבוצות אין יותר מדי זמן לנוח כשישחקו בהמשך השבוע במסגרת הסיבוב החמישי בגביע. הזאבים יארחו את סאות'המפטון בעוד השועלים ישחקו בביתם מול ברייטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי