ורנר התייחס לבצורת, טוכל: "קרובים למקום אליו אנחנו שואפים"

החלוץ שלא כבש כבר 15 משחקי ליגה: "המאמן העביר אותי לעמדה נוחה יותר, והשתפרתי. אני לא רגיל לזה, אעשה כמיטב יכולתי כדי שהגולים יגיעו". בתקשורת החמיאו לגרמני: "הקבוצה קמה לתחייה". וגם: מאונט שני רק לרובן

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

ביום טוב כבר רואים את ליגת האלופות. צ'לסי של תומאס טוכל רשמה אתמול (ראשון) ניצחון שלישי ברציפות כשגברה 1:2 על שפילד יונייטד בחוץ. בזכות שלוש הנקודות היא העפילה למקום החמישי בטבלה, במרחק נקודה מליברפול הרביעית. למאמן הגרמני עשר נקודות מ-12 אפשריות. הבלוז השוו את הרצף הטוב ביותר שלהם העונה – מנובמבר-דצמבר. ז'ורז'יניו, שכבש בפנדל את שער הניצחון (58), הבקיע תשעה מ-11 שערים בפרמיירליג מהנקודה הלבנה.

מי שעדיין לא הבקיע הוא טימו ורנר שהבצורת הארוכה שלו בליגה נמשכת. מנגד, הגרמני בישל את השער הראשון, של מייסון מאונט. זה היה האסיסט השישי שלו העונה – יותר מכל שחקן אחר של צ'לסי. בהחלט נחמה. טוכל התייחס לגרמני: "אני מרגיש שטימו חזק יותר בכל יום שעובר והוא משחק בצורה חופשית ונוחה יותר. היום (אתמול) באמת יכולתי להרגיש אותו על המגרש – טוב פיזית ושקט בפן הנפשי. הוא היה החלטי וזה הכי חשוב, אם הוא ימשיך ככה אז השערים יגיעו – אני בטוח בכך".

על מאבק הטופ4: "אנחנו קרובים למקום אליו אנחנו רוצים להגיע. אנחנו נעשה הכל כדי להגיע לארבע הראשונות. אמרתי את זה בצורה ברורה בהתחלה ועכשיו החבר'ה עושים את העבודה. בכל מקרה, כל הקבוצות נמצאות בלחץ, אנחנו רוצים להמשיך בכושר הטוב שלנו ולצבור מומנטום".

תומאס טוכל, ז'ורז'יניו | Oli Scarff – Pool/Getty Images

ורנר דיבר גם הוא וטען ששינוי העמדה שלו – קרוב יותר לחלוצים – משדרג את היכולת שלו. "כל מאמן שונה באופן בו הוא רוצה שנשחק. טוכל נתן לנו הרבה רעיונות, עכשיו אני משחק בעמדה הדומה למספר 10, יש מקום רחב יותר לריצות שלי, אני חושב שעשיתי מהלכים טובים בשני הניצחונות האחרונים. אני חושב שזה ניצחון חשוב עבורנו, זה היה קשה, היריבה הגנה היטב. אנחנו גאים שניצחנו. שוב לא כבשתי וזה מאכזב אבל כרגע אני עוזר לקבוצה בדברים אחרים. לא הייתה לי בצורת כה ארוכה בקריירה, אבל אי אפשר לעשות דבר נגד זה. אעשה כמיטב יכולתי כדי שהשערים יגיעו".

ובחזרה לכובש: מאונט הפך לשחקן השני הכי צעיר בהיסטוריה של צ'לסי שהגיע לעשרה שערי ליגה. האנגלי עשה זאת בגיל 22 ו-28 ימים בעוד אריאן רובן ההולנדי ששיחק בקבוצה בין 2004 ל-2007, עשה זאת בגיל 21 ו-342 ימים.

"המנג'ר ראה את קבוצתו נאבקת לא רק ביריבה אלא גם בלילה הקפוא אך המשיכה לנצח ולא התייאשה מהשער העצמי האומלל של אנטוניו רודיגר. כעת, השלב הבא הוא גם לשחק כמו קבוצה גדולה וסמכותית", נכתב ב-"BBC". מאונט זכה לשבחים על השער שלו ב"סקיי ספורטס" שם נכתב: "סיומת קטלנית". עוד נכתב: "גם הטעות המביכה לא שיבשה את ההתחלה הבלתי מנוצחת של טוכל. הקבוצה הזו חזרה לחיים".

מאונט. בהחלט יש סיבה לחייך | Clive Mason/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי