צפו: קלופ התפרץ על שליח ספורט1 וגרם לסערה באנגליה

דקות ספורות לאחר שליברפול הובסה 4:1 על ידי מנצ'סטר סיטי, המנג'ר התייצב בעמדת הראיונות והשיב באופן מעורר מחלוקת לשאלתו של ניב דברת. האירוע המלא לפניכם

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יורגן קלופ וליברפול שלו רשמו הפסד ביתי שלישי ברציפות ונראה כי יצאו באופן די סופי ממאבק האליפות, אבל אתמול (ראשון) זה כנראה היה אחד ההפסדים היותר כואבים שחטפו המרסיסייד – 4:1 ממנצ'סטר סיטי, מי שנראית בתור האלופה שבדרך לאור פער של 10 נקודות שהיא פתחה בין השתיים וזאת עוד כשיש לה משחק חסר להשלים בשבוע הבא נגד אברטון.

קלופ כבר הוגדר לאחר ראיונות בעבר לפני ואחרי משחקים כמנג'ר ציני שנוהג להתבדח וגם לעקוץ לעתים, אבל נראה שלאחר שהושפל על ידי פפ גווארדיולה הוא היה עצבני יותר מהרגיל – ולראיה הריאיון שהעניק לאחר המשחק לשליח ספורט1 בפרמיירליג, ניב דברת, שבשעות האחרונות מתפרסם בכלי התקשורת המרכזיים באנגליה תחת הכותרת "קלופ התעמת עם עיתונאי ישראלי".

קלופ נשאל על ידי דברת אם הוא רואה תסריט שליברפול נצמדת לסיטי ויכולה לשוב למאבק האליפות והשיב: "אני באמת חושב שאתה צריך להיערך טוב יותר. איך אתה יכול לשאול…הם ביתרון 13 נקודות כמו שאני רואה את זה ואתה שואל על אליפות…אתה באמת חושב שזה הוגן? יש לך רק 2 שאלות ובזבזת אחת על זה. זו אשמתך". אז מה דעתכם?

צפו בריאיון של קלופ לניב דברת, שליח ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי