טוכל נערך לגביע: "מפעל חשוב, מקווים לראות יכולת שיא מזייך"

צ'לסי תפגוש בחמישי (21:55, ישיר בספורט2) את בארנסלי, טוכל סימן: "זה אחד התארים היוקרתיים ביותר. כילד בגרמניה הכרתי את המילה 'וומבלי'". גילמור בן ה-19 צפוי לפתוח בהרכב לצד המרוקני, סילבה ייעדר

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בפרמיירליג, אשר מסמלים את תחילת העידן החדש במועדון, צ'לסי תחזור מחר (חמישי) לגביע האנגלי, אותו היא סימנה לעצמה כמטרה בסיום העונה. הבלוז יצפינו למחוז יורקשייר ויתארחו אצל בארנסלי (21:55, שידור ישיר בספורט2) במטרה להעפיל לשלב רבע הגמר.

"הגביע חשוב לנו מאוד" אמר המאמן תומאס טוכל לקראת המשחק. "זה אחד התארים הכי יוקרתיים בעולם והוא מוענק בוומבלי. אפילו כילד קטן בגרמניה, כשלא היה אינטרנט או ערוצי ספורט, ידענו מה המשמעות של וומבלי. כמו בכל סיבוב במפעל הזה, מחר זה המשחק הכי חשוב".

מבחינת הסגל להתמודדות מחר, המנג'ר הגרמני הבהיר כי הבלם טיאגו סילבה עדיין מחלים מפציעה שרירית ולא ייקח חלק במשחק. בנוסף, טוכל הוסיף על אנגולו קאנטה: "הוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר בעמדה שלו. הייתי נואש לצרף אותו בקבוצות הקודמות שלי. שמחתי לקבל אותו חזרה במשחק נגד טוטנהאם, מחר הוא ייפתח בהרכב. חכים זייך? אני מקווה שמחר שנראה יכולת שיא ממנו, כמו שהוא מחויב באימונים".

טוכל. "כשהייתי ילד בגרמניה, ידענו מה זה וומבלי" | JULIAN FINNEY/POOL/AFP via Getty Images

מבחינת ההרכב של צ'לסי למשחק אצל הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, בילי גילמור בן ה-19 סומן כמי שצפוי למצוא את עצמו ב-11 של טוכל. משחק האחרון של הסקוטי הצעיר היה בסיבוב הקודם בגביע, בו הכחולים ניצחו 1:3 את לוטון, כאשר ביום שלאחר מכן, פרנק למפארד סיים את תפקידו על הקווים בסטמפורד ברידג'.

קורט זומה אמור לחזור למרכז ההגנה אחרי שנח במחזור הליגה האחרון נגד שפילד יונייטד, אנדראס כריסטנסן יחליף את סילבה. מלבד זייך, שצפוי לקבל את המקום בהתקפה, גם קאלום הדסון-אודוי ותמי אברהם עתידים לקבל את המקום בחלק הקדמי. קאי האברץ בספק.

בעניין נוסף, טוכל דיבר גם על חלון העברות והתייחס לשמועות המקשרות את ארלינג הולאנד ודאיו אופאמקנו לצ'לסי: "אני יכול להבין את הדיבורים הללו ואת האינטרס של האוהדים לדבר על זה. אבל עכשיו זה חודש פברואר ויש עוד דרך ארוכה. כמו שכולם מדברים איתי, אני לא מתכוון לדבר בתקשורת על שחקנים שחתומים בקבוצה אחרת. רק בדלתיים סגורות" סיכם המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי