צ'לסי וסאות'המפטון עלו לרבע הגמר, הגרלות קשות למנצ'סטריות

הבלוז אכזבו נגד בארנסלי, אך אברהם מנע מבוכה וסידר מפגש ביתי מול שפילד יונייטד בשלב הבא. הקדושים ניצחו 0:2 את וולבס ויפגשו את בורנמות', בעוד סיטי תתארח אצל אברטון ויונייטד תצא ללסטר

(גודל טקסט)

הושלמה תמונת העולות לרבע גמר הגביע האנגלי ומיד אחר כך נערכה ההגרלה: אחרי שהערב (חמישי) צ'לסי גברה 0:1 על בארנסלי מהצ'מפיונשיפ וסאות'הפטון ניצחה בחוץ 2:0 את וולבס, נקבע כי בשלב שמונה האחרונות נהנה משני מפגשים גדולים: אברטון תארח את מנצ'סטר סיטי ולסטר תארח את מנצ'סטר יונייטד. בנוסף, צ'לסי תארח את שפילד יונייטד ובורנמות' מהצ'מפיונשיפ תנסה להפתיע את סאות'המפטון.

בארנסלי – צ'לסי 1:0

תומאס טוכל עם ניצחון רביעי ברציפות אחרי חמישה משחקים בצ'לסי, אבל מהמשחק הערב הוא לא ייקח יותר מדי חוץ מהעלייה לרבע גמר הגביע. במשחק מול המדורגת 13 בצ'מפיונשיפ, משחק נוח על הנייר וגם בהרכב די חזק שכלל בין השאר את מרקוס אלונסו, אנגולו קאנטה, חכים זייך, כריסטיאן פוליסיק, קאלום הדסון ואודוי ותמי אברהם וגם את קפה בין הקורות ובילי גילמור בקישור (טימו ורנר לא נכלל בסגל), הבלוז התקשו והעפילו הודות לשער של אברהם אחרי שכדור רוחב של ריס ג'יימס הציב אותו מול שער חשוף ומשם הדרך לרשת ולניצחון הייתה קצרה.

טוכל לא היה מרוצה ואחרי 45 דקות חלשות של קבוצתו וגם לנוכח העובדה שבגביע מותר לו לבצע חמישה חילופים, העלה מהספסל את ג'יימס במקום אלונסו וגם הכניס את אנטוניו רודיגר למרכז ההגנה לאחר שאנדראס כריסטנסן נפגע ושינה מערך ל-4-3-3. זה השתלם לו בדקה ה-64 וסידר לו כרטיס למפגש ביתי נגד שפילד יונייטד בסיבוב הבא. לאברהם, אגב, הבלוז צריכים להודות כי מעבר לשער הניצחון הוא גם הציל כדור מהקו ומנע שוויון בדקה ה-78.

גיבורי הניצחון בדרך לרבע הגמר. ג'יימס ואברהם | Alex Dodd – CameraSport via Getty Images

וולבס – סאות'המפטון 2:0

ארבעה הפסדים רצופים רשמו ראלף האזנהוטל ושחקניו כולל 9:0 מחפיר באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד, אבל הערב ב"מולניו" הצליחו "הקדושים" להתאושש מהמשבר ולהכניע קבוצה שכבר שבועות ארוכים סובלת – וולבס. הזאבים, שניצחו רק ארבעה מ-17 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, למעשה יצטרכו להתרכז מעתה רק בקרבות תחתית, אחרי שדני אינגס כבש בדקה ה-49 לאחר שמערכת ה-VAR מצאה שהוא לא היה בנבדל ואת תוצאת הסיום קבע סטיוארט ארמסטרונג בתוספת הזמן אחרי טעות קשה של ג'ון רודי, השוער המחליף של וולבס. צפו בתקציר:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי